E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Średnia: 4.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Ilość stron
600
Rok wydania
2016
Inne wersje (3)
Książka, op. miękka
od 90,99 zł
eBook, mobi, epub
za 65,55 zł
Nasza cena: 104,00 zł

Produkt niedostępny

Opis
"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" to zupełnie nowe wydanie kultowej pozycji, w której liczni autorzy - specjaliści w swojej dziedzinie - przybliżają trendy w marketingu internetowym.

Jeśli marketing internetowy to coś, co interesuje Cię od dawna i stanowi istotny aspekt Twojej pracy, poniższa książka jest właśnie dla Ciebie! Sięgnij po "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" i uzupełnił swoją wiedzę w tej dziedzinie.

Czytelnik dowie się wszystkiego na temat e-marketingu dzięki zebranym w jednym miejscu spisanym doświadczeniom autorów, doskonałych praktyków branży interaktywnej. Najnowsze wydanie przedstawia współczesne trendy w dziedzinie, ukazując przy tym znacznie szerszy kontekst. Wyjaśnione zostają takie zagadnienia jak siła i potencjał marki, budowa platformy e-commerce czy kierunek, do jakiego zmierzają social media. Czy w dzisiejszych czasach rzeczywiście trzeba za wszelką cenę dbać o klienta w sieci? Jak zbudować renomę oraz wypracować przewagę nad innymi, wykorzystując przy tym najnowsze technologie? Na te i inne pytania odpowie książka autorstwa Jarosława Królewskiego i Pawła Sali.

"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" to niezwykłe kompendium wiedzy, które z pewnością przyda się każdej osobie pracującej w marketingu internetowym lub stawiającej pierwsze kroki w podobnej tematyce. Najbardziej kompetentna pozycja na rynku - teraz w zupełnie nowym, atrakcyjnym i uaktualnionym wydaniu!

Recenzje

  1. Super Recenzent
    Ocena: 4/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
    1 z 2 osób uznało recenzję za przydatną

    Ta obszerna publikacja pozwala czytelnikowi na zapoznanie się z doświadczeniami osób z branży interaktywnej. Ma ON szansę zapoznać się z nowoczesnymi trendami stosowanymi w marketingu internetowym. Dowiedzieć się można z niej tego, że zmiany zachodzące w Internecie następują

    w tempie ekspresowym i nie zawsze udaje nam się w pełni je zrozumieć i pojąć. Dobry pracownik marketingu podąża za trendami, uwielbia nowoczesne technologie. Wyróżnia go kreatywność, żywiołowość, jest ON osobą z pomysłami, nie boi się nowych rozwiązań i nowoczesnych technologii. Autorzy tej książki przekonują czytelnika, że marketing internetowy to obecnie jedna

    z najskuteczniejszych form promocji.

    E-MARKETING powstał przy współpracy ponad trzydziestu osób, które na co dzień pracują w mediach internetowych, e-biznesie i w branży technologicznej, dlatego śmiało można powiedzieć, że publikacja ta została napisana przez osoby kompetentne, doświadczone i pełne profesjonalizmu. Całość podzielona została na kilka części, w których poruszono najbardziej istotne zagadnienia.

    Obecnie marketer to osoba, która każdego dnia podejmuje nowe wyzwania, korzysta z nowoczesnych narzędzi i technologii, rozwija się i szuka inspiracji we wszystkich możliwych dziedzinach życia.

    W pierwszym rozdziale została poruszona problematyka marki. Jego autor pokazuje nam, jak ważne są mocne strony danej marki, opowiada o markach, do których ludzie się już przekonali, analizuje czynniki, jakie mają wpływ na popularność, sympatię i szacunek do danej firmy czy produktu. W kolejnym rozdziale przybliżone zostało czytelnikowi pojęcie marketingu 3.0. W trzecim poznać można rynek internetowy w Polsce i na świecie. Znajdziemy tu odpowiedź na pytanie, kim są użytkownicy Internetu i jak z niego korzystają? Poruszona tu zostanie także tematyka portali społecznościowych i stron www, poczty online i wyszukiwarek internetowych. Rozdział czwarty przybliży nam pojęcie wpływu Internetu na gospodarkę, a w kolejnym dowiemy się całkiem sporo na temat social mediów. Właśnie w tym dziale zapoznać się możemy z pojęciem blogów.

    „Blogi pozwalają na mniej formalną komunikację z otoczeniem, stanowiąc rozszerzenie obecności marki w sieci. Docierają do osób, które oczekują większej ilości informacji o produkcie lub z różnych powodów są bardziej zainteresowane działalnością firmy. Blog pozwala przedstawić świat marki z perspektywy wewnętrznej, co daje firmie szansę na prezentację bardziej złożonych argumentów komunikacyjnych.” [1]

    Mnie najbardziej zainteresował rozdział dotyczący copywritingu i to na nim skupiłam się przede wszystkim.

    Czytelne wykresy i dogłębna analiza poruszanych tu tematów to niebywałe atuty tej publikacji. Będę z niej korzystać jeszcze wielokrotnie, ponieważ zasób informacji jest ogromny. Warto czerpać wiedzę i korzystać z doświadczenia osób, które znają się na tym, czym się zajmują. Książka wydana została w solidnej, twardej oprawie. Polecam zdecydowanie.

    [1] Praca zbiorowa "E-MARKETING" PWN 2016, s. 91

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
Warto zwrócić uwagę na...
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...
dodaj do schowka Do koszyka 65,55 zł
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...
dodaj do schowka Do koszyka 109,00 zł
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz...
dodaj do schowka Do koszyka 69,00 zł
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który...
dodaj do schowka Do koszyka 69,99 zł
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na...
dodaj do schowka Do koszyka 69,00 zł
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści...
dodaj do schowka Do koszyka 51,99 zł

Bestsellery - Książki i podręczniki akademickie

Wybrane bestsellery
Puzzle 4w1 Bluey i jego świat to cztery niezależne układanki (po 12,15,20 i 24 elementy) stworzone z myślą o małych miłośnikach układania. Puzzle wytworzono w Polsce, przy użyciu wysokiej jakości materiałów w 100% podlegających recyklingowi. Po ułożeniu układanek powstaną cztery oddzielne obrazki o...
dodaj do schowka Do koszyka 31,92 zł
Autorka bestsellerowej powieści Co wyszeptał nam deszcz! Poruszająca historia córki bohaterów Kontraktu! Życie nie bywa łaskawe. Wyzwania, które rzuca, popychają ludzi do czynów wymagających decyzji: „być albo nie być”. Tristan Harmon, by przeżyć, musiał nauczyć się kraść. Jednak jedno zlecenie...
dodaj do schowka Do koszyka 33,16 zł
Seria książek „Zaczynam czytać” to duże litery, proste wyrazy, bardzo krótkie zdania, ilustracje dopowiadające tekst oraz ciekawe dla dzieci historie. Wszystko po to, by ułatwić dzieciom pierwsze kroki w nauce czytania.
dodaj do schowka Do koszyka 7,17 zł
W świecie rządzonym przez obdarzonych mocami Elitarnych Zwyczajna dziewczyna ze slumsów staje przed wyzwaniem, jak przetrwać.W królestwie Ilyi Zwyczajni skazani są na banicję lub śmierć. Ich niedobitki ściga Kai, brat następcy tronu, od dziecka szkolony na Egzekutora. W czasie jednej z takich akcji...
dodaj do schowka Do koszyka 43,91 zł
Czy żeby z nijakiej cieciorki stać się fajną, trzeba nosić ciemne okulary? A może chodzi o sposób mówienia? Lub ciuchy? Żel na włosach? Nie? No więc o co? Ta mądra, pozytywna, a przy tym zabawna i wielopoziomowa opowieść o Cieciorku, który chciałby należeć do paczki popularnych kumpli, to sposób na...
dodaj do schowka Do koszyka 20,75 zł
Wiele zabawnych pytań i ciekawostek z całego świata! Odkryj co jest prawdą, a co nie! Jak dużo wiesz o życiu na różnych kontynentach, zwierzętach i zwyczajach, a co Cię jeszcze zaskoczy? Zagraj w quiz i się przekonaj! Zawartość pudełka: 24 obustronne karty, 96 pytań, instrukcja.
dodaj do schowka Do koszyka 6,84 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula