Księgarnia internetowa Ravelo – tanie książki i wiele więcej

Zwroty i reklamacje towaru

Ravelo.plPomoc > Zwroty i reklamacje towaru

Zwroty towaru

 Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni na poniższy adres:

Magazyn OSDW Azymut (Ravelo.pl)
Smolice 1i/hala F
Tulipan Park
95-010 Stryków

Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionej specyfikacji, z podanym powodem zwrotu.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji.

Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Działem Reklamacji:

  • mailowo: reklamacje@ravelo.pl
  • telefonicznie: 42 680-44-79 , poniedziałek-piątek w godz. 9-17

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt.
Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Reklamacji.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Ravelo.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami oryginału specyfikacji (lub jego kserokopii) oraz wypełnionego formularza - SPECYFIKACJI ZWROTU, który możesz pobrać TUTAJ. W wyjątkowych okolicznościach (zagubienie, zniszczenie specyfikacji) zwrot jest rozpatrywany na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki.

W pisemnym oświadczeniu należy podać:

  • nr zamówienia
  • dokładny adres klienta
  • nazwę i numer produktu, który jest reklamowany
  • powód reklamacji danego produktu
  • sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.

Zwroty i reklamacje w księgarniach PWN

1. Punkty odbioru nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji.

2. Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Klient może natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki. Zamówienie zostanie wówczas zwrócone do magazynu, a należność za towar niezwłocznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. 

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o skontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.


 

To top