Podręczniki » Wyprawka szkolna » Lektury szkolne »
 
Księgarnia internetowa Ravelo – tanie książki i wiele więcej

Zwroty i reklamacje towaru

Ravelo.plPomoc > Zwroty i reklamacje towaru

Zwroty towaru

 Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:

OSDW Azymut (Ravelo.pl)
Magazyn Zwrotów
Smolice 1 M / hala G 
95-010 Stryków

z dopiskiem "Zwrot".
Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący.
Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie przesłanej wraz z produktami specyfikacji (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

  • mailowo: reklamacje@ravelo.pl
  • telefonicznie: 42 680-44-79, poniedziałek-piątek w godz. 9-17

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt.
Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z BOK.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Ravelo.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami specyfikacji (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ.
W wyjątkowych okolicznościach (zagubienie, zniszczenie specyfikacji) zwrot jest rozpatrywany na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki.

W pisemnym oświadczeniu należy podać:

  • nr zamówienia
  • dokładny adres klienta
  • nazwę i numer produktu, który jest reklamowany
  • powód reklamacji danego produktu
  • sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.

Zwroty i reklamacje w księgarniach PWN oraz księgarniach partnerskich

1. Punkty odbioru nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji.

2. Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Klient może natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki. Zamówienie zostanie wówczas zwrócone do magazynu, a należność za towar niezwłocznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. 

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o skontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


 

To top