Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Warto zwrócić uwagę na...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja...
dodaj do schowka
Do koszyka
112,93 zł
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko...
dodaj do schowka
Do koszyka
50,86 zł
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania...
dodaj do schowka
Do koszyka
93,38 zł
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,97 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca...
dodaj do schowka
Do koszyka
38,44 zł
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia...
dodaj do schowka
Do koszyka
51,95 zł
Szczegóły
- Autor: Róża Milic-Czerniak
- Wydawnictwo Difin
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2019
- Ilość stron: 226
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788380859142
- Język: polski
- Podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
- ISBN: 9788380859142
- EAN: 9788380859142
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
BEZ WZGLĘDU NA TO, W KTÓREJ ERZE JESTEŚ, TA KSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE Każdy zna Taylor Swift – jej reputacja ją wyprzedza. Najbardziej popularna piosenkarka na świecie i pierwsza w historii kobieta czterokrotnie wyróżniona Grammy za najlepszy album roku. Nieustraszona skandalistka i delikatna...
dodaj do schowka
Do koszyka
38,70 zł
Piąty tom serii "Hellish"! Tę historię można czytać, nie znając poprzednich tomów. Pierwszy tom dylogii „Agony”, historii najmłodszego z braci Scott. „A kiedy twoja dusza zostanie pożarta, pamiętaj, że cię przed tym ostrzegałem”. Aiden Scott wraz z rodzeństwem odziedziczył wielki spadek, w tym...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,09 zł
To proste ćwiczenia, które wprowadzą najmłodszych w świat cyferek. Dzieci będą mogły poćwiczyć ich pisanie, a także proste dodawanie. A kolorowe naklejki sprawią, że nauka zamieni się w zabawę.
dodaj do schowka
Do koszyka
3,95 zł
Bezsilna
5/5
W świecie rządzonym przez obdarzonych mocami Elitarnych Zwyczajna dziewczyna ze slumsów staje przed wyzwaniem, jak przetrwać. W królestwie Ilyii Zwyczajni skazani są na banicję lub śmierć. Ich niedobitki ściga Kai, brat następcy tronu, od dziecka szkolony na Egzekutora. W czasie jednej z takich...
dodaj do schowka
Do koszyka
51,90 zł
Krew w piach
5/5
SZUKAŁY MIŁOŚCI. ZNALAZŁY ŚMIERĆ Miał hipnotyzujące oczy i ujmującą aparycję. Wysoki, barczysty, zawsze dobrze ubrany. Życie z nim było niekończącą się bajką. Miał apetyt na wszystko i rozbuchane ambicje. Kochały go młode dziewczyny i ich dojrzałe matki, nieszczęśliwe mężatki i poważne urzędniczki....
dodaj do schowka
Do koszyka
26,83 zł
Wydanie Makbeta kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na...
dodaj do schowka
Do koszyka
7,99 zł