"Armia graczy" to zaskakująca opowieść, w której stawką może być ludzka przyszłość. Bo kiedy wirtualny świat przestaje być fikcją, wszystko może się zdarzyć?
Rogan Webber to dwunastoletni mistrz w Laser-Kobrze. Gra wideo, w której wiedzie prym, zrzesza miliony nastolatków, którzy chcą się choć na trochę oderwać od ponurej rzeczywistości. Tymczasem chłopak otrzymuje zaproszenie od samego twórcy gier. Wspólnie z pięcioma innymi najlepszymi pro graczami ma stoczyć bój w ramach prestiżowego turnieju. Rogan oczywiście nie posiada się ze szczęścia, ponieważ jest to dla niego ogromne wyróżnienie. W końcu właśnie spełniają się jego marzenia!
Chłopcy stają do wirtualnej walki jako siejące postrach roboty bojowe. Z początku zabawa sprawia im wszystkim frajdę, jednak z czasem, kiedy zadania osiągają coraz wyższy poziom trudności, wielu uczestników wycofuje swój udział. Co więcej, gracze wraz z Roganem zaczynają podejrzewać, że coś jest nie tak. Ich przeciwnicy mają bardzo dziwne reakcje i popełniają trudne do wytłumaczenia błędy. Do tego realizm rozgrywki staje się tak duży, że nie sposób uwierzyć, że to, co właśnie przeżywają, nie dzieje się naprawdę. Czy możliwe, że istnieje coś, co zagraża całemu światu, a oni właśnie z tym igrają, wciągnięci w nieuczciwą intrygę?
Trent Reedy jest amerykańskim pisarzem, który tworzy rozmaite opowieści, głównie kierowane do młodszych odbiorców. Zwykle są one pełne akcji, wojen, a także poświęceń w imię ojczyzny lub świata.
Rogan Webber to dwunastoletni mistrz w Laser-Kobrze. Gra wideo, w której wiedzie prym, zrzesza miliony nastolatków, którzy chcą się choć na trochę oderwać od ponurej rzeczywistości. Tymczasem chłopak otrzymuje zaproszenie od samego twórcy gier. Wspólnie z pięcioma innymi najlepszymi pro graczami ma stoczyć bój w ramach prestiżowego turnieju. Rogan oczywiście nie posiada się ze szczęścia, ponieważ jest to dla niego ogromne wyróżnienie. W końcu właśnie spełniają się jego marzenia!
Chłopcy stają do wirtualnej walki jako siejące postrach roboty bojowe. Z początku zabawa sprawia im wszystkim frajdę, jednak z czasem, kiedy zadania osiągają coraz wyższy poziom trudności, wielu uczestników wycofuje swój udział. Co więcej, gracze wraz z Roganem zaczynają podejrzewać, że coś jest nie tak. Ich przeciwnicy mają bardzo dziwne reakcje i popełniają trudne do wytłumaczenia błędy. Do tego realizm rozgrywki staje się tak duży, że nie sposób uwierzyć, że to, co właśnie przeżywają, nie dzieje się naprawdę. Czy możliwe, że istnieje coś, co zagraża całemu światu, a oni właśnie z tym igrają, wciągnięci w nieuczciwą intrygę?
Trent Reedy jest amerykańskim pisarzem, który tworzy rozmaite opowieści, głównie kierowane do młodszych odbiorców. Zwykle są one pełne akcji, wojen, a także poświęceń w imię ojczyzny lub świata.