Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Warto zwrócić uwagę na...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja...
dodaj do schowka
Do koszyka
112,93 zł
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko...
dodaj do schowka
Do koszyka
50,86 zł
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania...
dodaj do schowka
Do koszyka
93,38 zł
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,97 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca...
dodaj do schowka
Do koszyka
38,44 zł
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia...
dodaj do schowka
Do koszyka
51,95 zł
Szczegóły
- Autor: Róża Milic-Czerniak
- Wydawnictwo Difin
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2019
- Ilość stron: 226
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788380859142
- Język: polski
- Podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
- ISBN: 9788380859142
- EAN: 9788380859142
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
Ulica Czereśniowa w nowej odsłonie – wielkoformatowa wyszukiwanka z rymowanym tekstem! Przy ulicy Czereśniowej stoi dwupiętrowy dom z ogrodem. Czy w dzień, czy w nocy – zawsze dużo się w nim dzieje. Wyobraź sobie, że nie ma przedniej ściany. Dzięki temu nic się przed tobą nie ukryje! Zajrzyj do...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,99 zł
Na przedmieściach Tokio stoi rodzinny dom Shuichiego. Shuichi ma czterdzieści lat, bliznę na klatce piersiowej i obsesję na punkcie własnego serca. Jego zmarła właśnie matka manipulowała wspomnieniami z dzieciństwa, zawsze przedstawiając łagodniejszą wersję dziecięcych dramatów. Skąd Shuichi ma...
dodaj do schowka
Do koszyka
28,96 zł
Czy potrafisz uciec od przeszłości? Tobias całe swoje życie podporządkował pragnieniu zemsty. Przez lata nie dopuszczał do głosu swoich uczuć, by w pełni skupić się na celu. Przybrał grubą zbroję, pod którą zaszył swoje serce. Aż pojawiła się ona. Cecelia zmieniła wszystko. Sprawiła, że jego...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,99 zł
Świat męskiego modelingu skrywa tajemnice, o których wszyscy milczą. Na oddział intensywnej terapii trafia młoda dziewczyna po próbie samobójczej. Jej ojciec nie wierzy, że córka targnęła się na swoje życie. Prywatne śledztwo w tej sprawie zaczyna prowadzić jej przyjaciel Tymon. Szybko odkrywa, że...
dodaj do schowka
Do koszyka
31,35 zł
Generał i panna
5/5
Nowość w Serii Butikowej. Jeden z najpiękniejszych romansów w historii literatury! Połączenie powieści historycznej, obyczajowej i gotyckiego thrillera. Pierwsza powieść napisana przez Daphne du Maurier w całości w Menabilly, posiadłości w Kornwalii, będącej pierwowzorem Manderlay z „Rebeki“,...
dodaj do schowka
Do koszyka
41,19 zł
Powieść autorki światowych bestsellerów „Dom przy ulicy Amélie“ oraz „Księga Utraconych Imion“. Emily wydaje się, że wszystko straciła… do momentu, aż dzięki tajemniczemu obrazowi odnajduje to, czego zawsze pragnęła. Zdążyła przywyknąć do samotności. Jej ojciec porzucił rodzinę, gdy była dzieckiem,...
dodaj do schowka
Do koszyka
30,40 zł