Opowieść o umiejętności zdobywania tego, co z pozoru jest kompletnie nieosiągalne. Rodzaj poradnika rozwoju osobistego innego niż wszystkie.
Sięgnij po "Bluefishing" Steve’a Simsa i naucz się, jak osiągać to, co niemożliwe.
W swojej książce "Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych" Steve Sims opowiada, jak osiągać z pozoru nierealne cele. Ma w tym spore doświadczenie, gdyż od lat zajmuje się spełnianiem nieprawdopodobnych zachcianek swoich klientów i wykonaniem wyglądających na niemożliwe do zrealizowania zleceń. Jednak to nie sukcesy z praktyki biznesowej autora są główną tematyką książki, a ideologia, jakiej hołduje i która go do nich doprowadziła.
Steve Sims mówi o tym, jak wykształcić w sobie umiejętność zdobywania tego, co pozornie jest nieosiągalne. Podkreśla, jak ważne jest odpowiednie nastawienie i wiara we własne możliwości, ale także, jak wiele znaczy codzienna praktyka. Podaje wskazówki, podpowiada techniki i strategie, które sprawią, że czytelnik przezwycięży przeszkody i przekuje swoje marzenia w rzeczywistość. Przekonuje, jak wielkie znaczenie w jego filozofii mają proste, choć skuteczne sposoby na pracę z własnym umysłem i zdobywanie praktycznych umiejętności. Proponowane przez niego zasady sprawdzą się w każdym momencie życia, zarówno w biznesie, jak i w realizacji własnych pasji.
Autor zachęca do zadawania sobie właściwych pytań, a więc zastanawiania się nie nad tym, dlaczego inni mogą coś mieć lub kimś być, ale co sami powinniśmy zrobić, by znaleźć się na miejscu podziwianej przez nas osoby. Podkreśla, że podstawą jest komunikacja, dlatego ważne jest mówienie w sposób zrozumiały i zdobywanie informacji zwrotnej na temat tego, jak rozmówca nas zrozumiał. Istotne jest odnalezienie motywów, którymi kieruje się nasz klient, zrozumienie, dlaczego wybrał właśnie nas, a nie naszą konkurencję. Sims sugeruje także, by rozmowy nie przesłaniał temat pieniędzy oraz udowadnia, że każda sprzedaż jest tworzeniem osobistej relacji. Podpowiada także, by robić prezenty bez okazji, co nie tylko zbuduje relacje biznesowe i prywatne, ale pomoże pokazać, że słuchamy innych ludzi.
Lektura publikacji "Bluefishing" pozwoli się nauczyć, jak ważne jest, by wsłuchiwać się w to, co mówią inni, odkrywać ich prawdziwe potrzeby i zaspokajać w sposób szybki i kreatywny. Dzięki Steve’owi Simsowi zrozumiesz, jaka siła drzemie w idealnie dopasowanych drobnych prezentach, okazywaniu pamięci, pielęgnowaniu relacji i dbaniu o to, by dawać więcej, niż się obiecało. Przenieś te zasady do swojego życia i biznesu i przekonaj się, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych.
O autorze
Steve Sims jest urodzonym w 1966 roku założycielem znanej na całym świecie firmy The Bluefish działającej w branży usług rozrywkowych dla kadry kierowniczej, VIP-ów, celebrytów i innych wymagających klientów poszukujących wysokiej jakości doznań.