Ulice Dżokerowa spływają krwią na skutek wojny, która wybucha między mafią a Widmowymi Pięściami. Konflikt wymyka się wszelkim regułom i jakiejkolwiek kontroli. Sprawia to, że nawet ci, którzy nazywani są asami oraz dżokerzy muszą włączyć się w walki z siłami świata przestępczego. W tym czasie Żółw przeżywa kryzys tożsamości i zaczyna wątpić w sens posiadania przez siebie nadprzyrodzonych zdolności. Śledzimy przy tym również historię dwóch kolejnych transformacji Croyda Crensona. Crenson stanowi zagrożenie, z którym ze wszystkich sił próbuje uporać się Tachion. Nowo odnaleziony wnuk Blaise oraz wojna gangów w Dżokerowie dodatkowo komplikują sytuację?
To już piąty tom antologii opowiadań "Dzikie karty". Akcja tych historii rozgrywa się podczas wydarzeń opisanych w "Wyprawie asów", a także niebawem po nich. Wszystko to dzieje się w obrębie uniwersum stworzonego przez George'a R. R. Martina, jednak poszczególne opowiadania są dziełami innych autorów. Podobnie zresztą rzecz się ma z całą serią książkową "Dzikie karty", na którą składają się następujące tomy:
1. "Dzikie karty",
2. "Wieża asów",
3. "Szalejący dżokerzy",
4. "Wyprawa asów",
5. "Brudne gry".
Mamy tu do czynienia z tekstami rozmaitych autorów. Przedstawiają oni losy różnych postaci, niekiedy bardzo zbliżonych do komiksowych superbohaterów. Dzięki temu dla wielu czytelników lektura tych opowiadań będzie mieć wymiar sentymentalny. Teksty są rozmaite, ale nad całością trzyma pieczę George R. R. Martin, który zadbał o to, by całość trzymała niezwykle wysoki poziom. Autorzy poszczególnych opowiadań to nazwiska uznane i zasłużone w historii literatury fantasy i science fiction: Roger Zelazny, Walter Jon Williams, George R.R. Martin, Howard Waldrop, Hunter S. Thompson, Edward Bryant, Tom Wolfe, Carrie Vaughn, Lewis Shiner, John Jackson Miller, Melinda M. Snodgrass czy Michael Cassutt.
Całościowa fabuła cyklu prezentuje alternatywną wersję historii, w której na skutek II wojny światowej tajemniczy wirus atakuje naszą planetę. Nieliczni ocalali z katastrofy zostają obdarzeni nadprzyrodzonymi mocami i nazwani są przez to asami. Ci, których ciała uległy deformacjom, określani są mianem dżokerów. Inni z kolei opowiadają się przeciwko ocalałym współbraciom stając po stronie zła?
To już piąty tom antologii opowiadań "Dzikie karty". Akcja tych historii rozgrywa się podczas wydarzeń opisanych w "Wyprawie asów", a także niebawem po nich. Wszystko to dzieje się w obrębie uniwersum stworzonego przez George'a R. R. Martina, jednak poszczególne opowiadania są dziełami innych autorów. Podobnie zresztą rzecz się ma z całą serią książkową "Dzikie karty", na którą składają się następujące tomy:
1. "Dzikie karty",
2. "Wieża asów",
3. "Szalejący dżokerzy",
4. "Wyprawa asów",
5. "Brudne gry".
Mamy tu do czynienia z tekstami rozmaitych autorów. Przedstawiają oni losy różnych postaci, niekiedy bardzo zbliżonych do komiksowych superbohaterów. Dzięki temu dla wielu czytelników lektura tych opowiadań będzie mieć wymiar sentymentalny. Teksty są rozmaite, ale nad całością trzyma pieczę George R. R. Martin, który zadbał o to, by całość trzymała niezwykle wysoki poziom. Autorzy poszczególnych opowiadań to nazwiska uznane i zasłużone w historii literatury fantasy i science fiction: Roger Zelazny, Walter Jon Williams, George R.R. Martin, Howard Waldrop, Hunter S. Thompson, Edward Bryant, Tom Wolfe, Carrie Vaughn, Lewis Shiner, John Jackson Miller, Melinda M. Snodgrass czy Michael Cassutt.
Całościowa fabuła cyklu prezentuje alternatywną wersję historii, w której na skutek II wojny światowej tajemniczy wirus atakuje naszą planetę. Nieliczni ocalali z katastrofy zostają obdarzeni nadprzyrodzonymi mocami i nazwani są przez to asami. Ci, których ciała uległy deformacjom, określani są mianem dżokerów. Inni z kolei opowiadają się przeciwko ocalałym współbraciom stając po stronie zła?