Współczesny świat zmusił wszystkich do poznania zarówno zalet, jak i wad dostępnych kanałów social mediów, a osoby pracujące na etatach musiały zapoznać się z content marketingiem (rodzajem strategii marketingowej, która jest stosowana w sieci, aby zachęcić klientów do zakupu określonego produktu firmy).
Nowa sytuacja wymaga zapoznania się z zasadami tworzenia strategii marketingowych oraz korzystania z social mediów i dlatego warto zapoznać się z treścią książki autorstwa Barbary Stawarz-Garcíi "Content marketing i social media".
Strategia marketingowa ma na celu zaoferowanie klientowi treści, która pozwoli zyskać w nim aktywnego zwolennika, promującego markę. Content marketing przybiera zwykle postać treści (w różnej formie: filmiki, artykuły czy prezentacje) interesującej dla klienta. Stworzona treść musi trafić do zainteresowanych osób poprzez odpowiednie kanały dystrybucji (w tym social media).
Barbara Stawarz-García prezentuje, jak stworzyć strategię content marketingową, ale również jak zorganizować społeczność wspierającą markę w social mediach. Osoby początkujące w tej tematyce dowiedzą się m.in.:
* jak powinien wyglądać proces komunikacji w social mediach,
* co oznacza dojrzewanie leadów czy automatyzacja działań content marketingowych.
Książka ta jest przeznaczona głównie dla osób, które zajmują się PR-em lub komunikacją i tworzeniem marki, social media managerów, ale także dla właścicieli firm, osób prowadzących własne blogi czy dziennikarzy. Zaletą tej pozycji jest jej poradnikowy charakter, konkretna treść dla osób działających w sieci oraz zaktualizowana zawartość, o czym świadczy np. opis sposobu komunikacji skierowanej tylko do kobiet (femvertising).
Nowa sytuacja wymaga zapoznania się z zasadami tworzenia strategii marketingowych oraz korzystania z social mediów i dlatego warto zapoznać się z treścią książki autorstwa Barbary Stawarz-Garcíi "Content marketing i social media".
Strategia marketingowa ma na celu zaoferowanie klientowi treści, która pozwoli zyskać w nim aktywnego zwolennika, promującego markę. Content marketing przybiera zwykle postać treści (w różnej formie: filmiki, artykuły czy prezentacje) interesującej dla klienta. Stworzona treść musi trafić do zainteresowanych osób poprzez odpowiednie kanały dystrybucji (w tym social media).
Barbara Stawarz-García prezentuje, jak stworzyć strategię content marketingową, ale również jak zorganizować społeczność wspierającą markę w social mediach. Osoby początkujące w tej tematyce dowiedzą się m.in.:
* jak powinien wyglądać proces komunikacji w social mediach,
* co oznacza dojrzewanie leadów czy automatyzacja działań content marketingowych.
Książka ta jest przeznaczona głównie dla osób, które zajmują się PR-em lub komunikacją i tworzeniem marki, social media managerów, ale także dla właścicieli firm, osób prowadzących własne blogi czy dziennikarzy. Zaletą tej pozycji jest jej poradnikowy charakter, konkretna treść dla osób działających w sieci oraz zaktualizowana zawartość, o czym świadczy np. opis sposobu komunikacji skierowanej tylko do kobiet (femvertising).