Opis
E-handel to obecnie bez wątpienia jedna z najważniejszych, a jednocześnie najbardziej złożonych dziedzin życia gospodarczego. Perspektywa zysków, potencjał przyszłościowy, możliwość wypełniania coraz to nowych nisz to bez wątpienia istotne zalety sektora e-commerce. Z drugiej strony, branża ta już dawno przestała być "dziewicza".
Aktualnie skuteczny e-handel wymaga przynajmniej podstawowej znajomości najbardziej istotnych pojęć, mechanizmów oraz struktur. Książka "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" to jedno z najciekawszych wprowadzeń do tematyki sprzedaży w Internecie, jakie ukazały się w ciągu ostatnich lat. Zamierzasz wystartować z nowym biznesem w sieci? A może już prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś poprawić wyniki sprzedażowe? W obu przypadkach "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" okaże się wręcz nieocenioną pomocą.
Początkujący e-przedsiębiorcy często wychodzą z przysłowiowego założenia, według którego "dobry produkt obroni się sam". Niestety, w realiach współczesnego Internetu taki model działania bardzo rzadko okazuje się efektywny. Aby móc w ogóle myśleć o sukcesie, najpierw musisz poznać podstawowe elementy specyfiki e-handlu.
"E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" opisuje podstawy sprzedaży online. Czym jest i jak działa pozycjonowanie? Jaką rolę w zakresie wyników sprzedażowych odgrywa optymalizacja Twojej witryny? Jak skutecznie reklamować swój biznes oraz na czym polegają nowe trendy w marketingu online jak chociażby social media czy content marketing?
W "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" nie tylko wyjaśnione są wszystkie istotne pojęcia, ale też zaprezentowane jest kompleksowe wprowadzenie do tematyki e-commerce, uwzględniając również faktory czysto techniczne. Co więcej, autorka, bazując na własnych doświadczeniach, bierze pod uwagę polską specyfikę branży e-commerce, co czyni tę publikację jeszcze cenniejszą.
Justyna Skorupska to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze e-commerce, B2B e-commerce oraz marketingu online. Kompleksowa wiedza teoretyczna poparta profesjonalną praktykę pozwoliły autorce na stworzenie pierwszego na polskim rynku wprowadzenia do tematyki e-commerce we wszystkich jej istotnych wymiarach.
Aktualnie skuteczny e-handel wymaga przynajmniej podstawowej znajomości najbardziej istotnych pojęć, mechanizmów oraz struktur. Książka "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" to jedno z najciekawszych wprowadzeń do tematyki sprzedaży w Internecie, jakie ukazały się w ciągu ostatnich lat. Zamierzasz wystartować z nowym biznesem w sieci? A może już prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś poprawić wyniki sprzedażowe? W obu przypadkach "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" okaże się wręcz nieocenioną pomocą.
Początkujący e-przedsiębiorcy często wychodzą z przysłowiowego założenia, według którego "dobry produkt obroni się sam". Niestety, w realiach współczesnego Internetu taki model działania bardzo rzadko okazuje się efektywny. Aby móc w ogóle myśleć o sukcesie, najpierw musisz poznać podstawowe elementy specyfiki e-handlu.
"E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" opisuje podstawy sprzedaży online. Czym jest i jak działa pozycjonowanie? Jaką rolę w zakresie wyników sprzedażowych odgrywa optymalizacja Twojej witryny? Jak skutecznie reklamować swój biznes oraz na czym polegają nowe trendy w marketingu online jak chociażby social media czy content marketing?
W "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" nie tylko wyjaśnione są wszystkie istotne pojęcia, ale też zaprezentowane jest kompleksowe wprowadzenie do tematyki e-commerce, uwzględniając również faktory czysto techniczne. Co więcej, autorka, bazując na własnych doświadczeniach, bierze pod uwagę polską specyfikę branży e-commerce, co czyni tę publikację jeszcze cenniejszą.
Justyna Skorupska to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze e-commerce, B2B e-commerce oraz marketingu online. Kompleksowa wiedza teoretyczna poparta profesjonalną praktykę pozwoliły autorce na stworzenie pierwszego na polskim rynku wprowadzenia do tematyki e-commerce we wszystkich jej istotnych wymiarach.