Ilość produktów - 10339
Po czym poznać lekarza? Co robimy przed jedzeniem? Czy masz gorączkę? Wesoła gra o zdrowie! Zabawne pytania sprawią, że nie będziesz już musiał chorować, a przy okazji dowiesz się jak być zdrowym :) Opakowanie zawiera: - 54 karty do gry - 156 pytań - 2 karty pułapki - 12 żetonów - instrukcję... wiecej
Doskonała gra karciana dla każdego fana Star Wars. Sprawdź, jak dobrze znasz filmowych bohaterów. A może dowiesz się o nich czegoś nowego? W grę może grać dowolna liczba osób, lecz nie mniej niż dwie. Gra Top Trumps Bitwa ma wiele wersji i często jest łączona z popularnymi licencjami. Walcz na... wiecej
To zwierzątkowa wersja pełnych japońskich szachów (jap. Shogi). Plansza ma wymiar 9 na 9 pól, a każdy gracz dysponuje 20 zwierzątkami. Poza lwem, żyrafą, słoniem i kurczakiem, pojawią się też pies, kot, dzik i królik, a prawie każdy z nich będzie zmieniał swoją „moc” po dojściu na trzy ostatnie... wiecej
Doświadczenie jak z escape room, ale bez ograniczenia czasowego i z doskonałą fabułą! 2 miesiące temu świat Sama ogarnęły ciemne cienie - właśnie wtedy jego córka zapadła w śpiączkę. Żaden z lekarzy i specjalistów nie jest w stanie wyjaśnić, co spowodowało tę przypadłość i dlaczego się ona... wiecej
Wyjątkowy dodatek na 10-lecie serii! Z okazji 10 rocznicy gry Dixit twórcy gry stworzyli niecodzienny projekt - zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób... wiecej
Jest to niezależna gra ze świata Carsassonne. Nie potrzebujesz innych części, żeby w nią zagrać. Odwiedź afrykańską sawannę i szukaj małp, lwów, zebr, słoni i żyraf. Znajdziesz je przy wodopojach. Zawartość: 72 płytki terenu 50 żetonów zwierząt płytka startowa plansza punktacji 5 liczników... wiecej
Powietrzny cymbergaj dla dwóch osób Niemalże każdy dzieciak zna grę zręcznościową, jaką jest cymbergaj — przedstawiamy jego nowoczesną wersję. Jest to rewelacyjny zestaw do gry zarówno na zewnątrz, jak i w mieszkaniu — do rozpoczęcia zabawy wystarczy tylko płaska, gładka powierzchnia oraz... wiecej
Po raz pierwszy w swojej historii Zakład Narodowy im. Ossolińskich wydał grę historyczną. Jest to reprint gry planszowej „Piast” z 1904 r. uzupełniony dodatkowymi elementami, które pozwolą zagrać na starej planszy w nowy sposób. Szczegółowe informacje dotyczące gry: W pudełku umieszczono nie... wiecej
Teraz labirynt z fascynującym efektem świetlnym. Już od 30 lat gra zachwyca miliony graczy. W ciągu dnia możecie grać w ulubioną grę w labirynt, a gdy zapadnie ciemność, szukać tajemniczych nocnych skarbów. Dwie gry w jednej! Zawartość: plansza do gry 34 kwadratowe karty korytarzy 24 karty... wiecej
„Nasza Polska” - gra, która łączy pokolenia. Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i... wiecej
PIĘKNA GRA PEŁNA KWIATÓW! Gracze uprawiają kwiaty na swoich polach. Kostki symbolizują klientów chcących kupić określone rodzaje kwiatów. Gracze ścinają je na swoich polach, za co zdobywają punkty. Uwaga! Każdy kwiat można ściąć tylko raz! Masz kilka dróg do zwycięstwa. Zostań najlepszym hodowcą... wiecej
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje... wiecej
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8... wiecej
Gra na refleks i spostrzegawczość. Rozpoznaj znajomą twarz, złap za pionek, wyprzedź innych i wygraj całą rozgrywkę. wiecej
Co ma wielkie oczy? Strach? Wieloryb? Rozwiązań jest milion. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości i refleksu. Odpowiadając kładziesz swoją łapkę na stosie innych. Zostań na górze, a wygrasz. wiecej
Zestaw przeznaczony jest do wykorzystania w całej klasie, w świetlicy lub na zajęciach pozalekcyjnych. Może być też uzupełnieniem głównego zestawu pozwalającym na rozgrywanie ogólnoszkolnych turniejów szachowych w większym gronie. Zestaw zawiera 12 szt. gier planszowych a każda z nich składa się... wiecej
Wesoła gra dla wszystkich, którzy lubią podróże i chcą poznać Polskę. Ciekawe pytania i zabawne odpowiedzi sprawią, że poczujecie się jak w prawdziwej podróży. Trzy rodzaje kart: "Co widać za oknem", "Jak było kiedyś" i "Ciekawi Polacy" sprawią, że każdy znajdzie coś dla siebie. Bawcie się... wiecej
Gracze dzielą się na dwie drużyny, a ich zadaniem będzie podanie jak największej ilości haseł. Te muszą pasować do zadanych kategorii oraz zawierać podaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Podaj hasło to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność,... wiecej
Międzynarodowy bestseller! Do grania rodzinnego i na imprezę! Zasady do wytłumaczenia w minutę! „Łap za słówka” to wesoła gra imprezowa, w której gracze wymyślają słowa na czas. Ale uwaga! Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy. Bacznie obserwuj... wiecej
KARTY, KTÓRE WPROWADZAJA W SWIAT WYOBRAZNI Układam stwory to 36 dwustronnych kart, które tworzą 24 obrazki bajkowych zwierząt i stworów. Oryginalne rysunki pozwalają ułożyć mnóstwo wariantów postaci. Karty uczą małe dzieci myślenia, koncentrowania uwagi i pamięci. Oferują wiele wariantów twórczej... wiecej
Gra, w której przytrafi Ci się wszystko co najgorsze i paskudne, czasem nawet absurdalne, ale z dużą dawką humoru. Dopadnie Cię Zgroza, od której uwolnisz się dzięki Remedium. Zajrzyj do środka aby dowiedzieć się, jakie złe przygody mogą przydarzyć się Twoim przeciwnikom. Opakowanie zawiera: -... wiecej
Nie ma to jak wakacje, dni wolne, odpoczynek i wyjazdy! :) Gdzie spotkasz Bacę? Co pomaga w pływaniu? Zabawne pytania zapewnią Wam dobrą zabawę. Opakowanie zawiera: - 54 karty do gry - 156 pytań - 2 karty pułapki - 12 żetonów - instrukcję wiecej
KARTY DLA MAŁYCH ODKRYWCÓW. Kraina zagadek to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty Kraina zagadek są... wiecej
PIERWSZY KROK DO SWIATA LICZB. Poznaje cyferki to 32 dwustronne karty, dzięki którym przedszkolak łatwo opanuje pierwsze umiejętności matematyczne. Ilustracje cyfr pomagają małym raczkom pisać według wzoru, a także uczą prostych operacji matematycznych. Polecane przez psychologów od 3 roku życia.... wiecej