Jak wygrać wybory samorządowe 2018 praktyczny poradnik dla kandydatów w formie pytań i odpowiedzi

Wysyłka w
Produkt niedostępny
Wydawnictwo
Ilość stron
182
Rok wydania
2018
Inne wersje (1)
eBook, mobi, epub
za 36,96 zł
Nasza cena: 27,67 zł 38,90 zł Taniej o: 29%

Produkt niedostępny


Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu.
Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku.
Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani.
Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów.
Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy?

Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy.
„Jak wygrać wybory samorządowe 2018?” to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.
Książka powstała już po nowelizacji Kodeksu wyborczego.
Warto zwrócić uwagę na...
Wiele osób zastanawia się, czy aktualnie kupować swoje wymarzone mieszkanie. Inni wahają się, czy już sprzedawać, czy jeszcze chwilę poczekać? Dla jednych i drugich powstał praktyczny poradnik, który pomoże w zakupie lub sprzedaży mieszkania w dobrej cenie i bez zbędnych problemów.Książka została...
dodaj do schowka Do koszyka 27,74 zł
Samorządy Powiatu Rawskiego uczciły 100-lecie Bitwy Warszawskiej i tzw. "Cudu nad Wisłą" odsłonięciem tablicy upamiętniającej trzykrotnego premiera Wincentego Witosa. Tablica została umieszczona na budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej z inicjatywy Zarządu Powiatu Rawskiego. Jej...
dodaj do schowka Do koszyka 1,38 zł
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych,...
dodaj do schowka Do koszyka 25,00 zł
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą...
dodaj do schowka Do koszyka 30,02 zł
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych,...
dodaj do schowka Do koszyka 23,02 zł
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że...
dodaj do schowka Do koszyka 36,96 zł
Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Robert Stępowski
  • Wydawnictwo Roster
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 182
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788395006913
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788395006913
  • EAN: 9788395006913
  • Wymiary: 14.5x20.5x1.5 cm

Bestsellery - Biznes

  • Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Książka, op. miękka
    32,88 zł
    w magazynie
  • Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Książka, op. miękka
    33,92 zł
    w magazynie
  • Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...
    Książka, op. miękka
    40,45 zł
    w magazynie
  • Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...
    Książka, op. miękka
    58,63 zł
    w magazynie
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po...
    Książka, op. miękka
    38,96 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...
    Książka, op. miękka
    54,11 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

    Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...
    Książka, op. miękka
    90,99 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego

    Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta niezwykle przydatna książka dostarcza niezbędnej wiedzy i zapewnia większe możliwości osiągnięcia sukcesu, oferuje bowiem fachowe wskazówki, opis...
    Książka, op. twarda
    73,99 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Etnografia organizacji Outlet

    „Etnografia organizacji” przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji, stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Książka jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej, i nie tylko. Zawiera omówienie badań empirycznych z bardzo...
    Książka, op. miękka
    24,96 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • Narratologia

    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
    Książka, op. miękka
    56,85 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Rynek i wolność

    W całej udokumentowanej historii ludzkości nigdy nie zdołano ustanowić takiego porządku społecznego, który by nie prowadził do zinstytucjonalizowanego gwałcenia wolności, pokoju i sprawiedliwości - czyli takiego porządku, w którym człowiek mógłby w pełni realizować swoje możliwości. Brak powodzenia...
    Książka, op. miękka
    24,14 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Droga do teraz

    Z profesorem Grzegorzem W. Kołodko rozmawia profesor Paweł Kozłowski.Prawda w oczy! Po bestsellerowej trylogii: ,,Wędrujący świat", ,,Świat na wyciągnięcie myśli" i ,,Dokąd zmierza świat", wybitny ekonomista, profesor Grzegorz W. Kołodko, zaskakuje czytelników niezwykłą, szczerą opowieścią o swojej...
    Książka, op. miękka
    24,18 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

    Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką...
    Książka, op. twarda
    48,65 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

    Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆLegendarne zasadytworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklamZnasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę...
    Książka, op. miękka
    34,60 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Sztuka projektowania tekstów

    Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta. Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i...
    Książka, op. twarda
    32,49 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Zrozumieć marketing w.2

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów,...
    Książka, op. miękka
    39,12 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach..

    Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić...
    Książka, op. miękka
    36,12 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Zamów książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej....
    Książka, op. miękka
    29,60 zł
    w magazynie
  • Trening trenera

    Czy znasz te nowe metody prowadzenia szkoleń,dzięki którym łatwiej to robić, szkolenia przynoszą lepsze efekty oraz uznanie, satysfakcję i pieniądze dla trenera?Jeżeli jesteś trenerem, który prowadzi biznesowe szkolenia, lub dopiero zamierzasz to robić, to mam dla Ciebie aż 4 dobre wiadomości. Za...
    Książka, op. miękka
    35,11 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

    Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu,...
    Książka, op. miękka
    38,89 zł
    w magazynie
Wybrane bestsellery
Przepraszanie jest straszliwie trudne. Nie tylko dla ziemniaczków! Ziemniaczkowi jest przykro. Bardzo przykro. Wręcz najprzykrzej. Nie chciał powiedzieć tych wszystkich podłości i urazić Flaminga. Ale przepraszanie to najtrudniejsza rzecz na świecie. Ziemniaczek wolałby nawet uciec na biegun do...
dodaj do schowka Do koszyka 7,99 zł Cena regularna: 39,99 zł -80% Najniższa cena z 30 dni: 5,89 zł +36%
Kiedy twoje wszystko zamienia się w nic, nie uznajesz kompromisów. A pomoc przychodzi czasem ze strony, z której najmniej się jej spodziewasz. Minął miesiąc od koszmarnego tsunami, które wywróciło do góry nogami życie mieszkańców Bali. W tym czasie Sydney i Elvis zdążyli się w sobie zakochać,...
dodaj do schowka Do koszyka 26,60 zł
„Kicia Kocia zostaje policjantką” to kolejna książka w bestsellerowej serii o Kici Koci autorstwa Anity Głowińskiej. Kicia Kocia przeżyła z mamą niesamowitą przygodę podczas drogi powrotnej ze sklepu: interwencję prawdziwego policjanta. Sprawdź, czy pan policjant chciał aresztować Kicię Kocię!...
dodaj do schowka Do koszyka 8,91 zł
Najnowsza powieść bestsellerowej autorki – Joanny Jax! Pod koniec lat czterdziestych dochodzi w Berlinie do serii tajemniczych morderstw. Pozornie ofiary nic nie łączy, jednak oficer prowadzący śledztwo odkrywa, że każda z tych osób przebywała w czasie wojny na terenie Afryki Północnej. Brak...
dodaj do schowka Do koszyka 27,60 zł
To proste ćwiczenia, które wprowadzą najmłodszych w świat cyferek. Dzieci będą mogły poćwiczyć ich pisanie, a także proste dodawanie. A kolorowe naklejki sprawią, że nauka zamieni się w zabawę.
dodaj do schowka Do koszyka 3,95 zł
Tom z serii "Franklin. Historyjka z telewizji" Franklin i miś bardzo się przyjaźnią. Pewnego dnia żółwik przekonał się o tym, jak ważne jest słowo "przepraszam". Gdyby nie ono, przyjaźń z misiem zawisłaby na włosku. Seria opowieści o Franklinie opartych na odcinkach popularnej serii filmów...
dodaj do schowka Do koszyka 8,51 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula