Pracujesz w dziale marketingu i zastanawiasz się, jak najlepiej wykonywać swoją pracę? A może prowadzisz swój własny biznes i chciałbyś poprawić promocję oraz sprzedaż swoich produktów i usług? W obu tych przypadkach książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" będzie dla Ciebie pomocna!
"Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" autorstwa Kena Blancharda, Kathy Cuff oraz Vicki Halsey to kultowa książka opisująca sposoby traktowania klienta w taki sposób, aby ten skorzystał z naszych usług lub nabył nasze produkty. Autorzy opisują techniki rozmowy, traktowania klientów oraz podchodzenia do nich z troską, zainteresowaniem i pomocą.
"Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" to lektura dla biznesmenów, menedżerów, dyrektorów, kierowników i wszelkich pracowników związanych w jakikolwiek sposób z obsługą klienta. Autorzy gwarantują, że zastosowanie przedstawionych technik i wskazówek znacznie zwiększy sprzedaż i sprawi, że klienci częściej będą powracać do naszej firmy.
O autorkach
Ken Blanchard to specjalista w dziedzinie zarządzania, współautor ponad sześćdziesięciu bestsellerowych książek. Jego najbardziej znana pozycja to "Jednominutowy menedżer".
Kathy Cuff to trenerka, konsultantka, autorka książek i prelegentka.
Vicki Halsey to niezwykle sławna na całym globie autorka materiałów szkoleniowych dla pracowników obsługi klienta.