Jan Marek Mołoniewicz
-
Ciemna strona gastronomii
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe...Książka, op. miękka -
Sprzedaż w gastronomii cz.1-2
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać.Umiejętność...Książka, op. miękkaOgraniczona dostępność -
Sprzedaż w gastronomii cz.1
W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- efektywne menu- skuteczne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten...Książka, op. miękka -
Menedżer gastronomii. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić lokal gastronomiczny. Część 2
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku. Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i...Akademickie podręczniki -
Menedżer gastronomii. Część 1
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku. Wyjątkowy poradnik , kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków,...Akademickie podręczniki