Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
• przygotować się do kampanii wyborczej
• zorganizować sztab wyborczy
• budować i komunikować markę osobistą kandydata
• przygotować program i materiały wyborcze
• komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze)
• zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki
• przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami
• wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:
kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.