Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Warto zwrócić uwagę na...
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w książce: gospodarowanie powierzchnią Ziemi i rekultywację terenów zdegradowanych, gospodarkę odpadami,...
dodaj do schowka
Do koszyka
42,66 zł
Autor poddał analizie teorie najczęściej wyrażana w nauce o zarządzaniu i zaprezentował własną ocenę praktycznej przydatności tej nauki. Uwaga została skupiona na: przednaukowych badaniach nad organizacją i zarządzaniem (w tym polskim dorobku w tej dziedzinie), istocie nauki o zarządzaniu (w tym...
dodaj do schowka
Do koszyka
37,91 zł
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,02 zł
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, jakimi są prognozowanie i symulacja. Omówiono w nim między innymi techniki prognozowania na podstawie modelu ekonometrycznego i analizy szeregów czasowych, a także rolę sieci neuronowych w...
dodaj do schowka
Do koszyka
46,27 zł
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności...
dodaj do schowka
Do koszyka
47,50 zł
Książka obejmuje wiedzę dotyczącą samodzielności finansowej samorządu terytorialnego w Polsce w zakresie planowania budżetu, kształtowania dochodów, realizacji zadań publicznych oraz zadłużania się. Autor przedstawił teoretyczne podstawy samodzielności finansowej samorządu terytorialnego, zakres...
dodaj do schowka
Do koszyka
39,14 zł
Szczegóły
- Tytuł: Markowe produkty turystyczne
- Autor: Adam Edward Szczepanowski
- Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rodzaj pliku: pdf
- Licencja: znak wodny
- Rok wydania: 2013
- Ilość stron: 212
- Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
- Model: @9788320821291_33
- Język: polski
- Nr wydania: 1
- ISBN: 9788320821291
- ISBN wersji papierowej: 9788320819861
Recenzje
Bestsellery - eBooki - Podróże i turystyka
Wybrane bestsellery
Kontynuacja bestsellerowej Belladonny. Intrygująca, magiczna, gotycka opowieść, rozgrywająca się wśród szelestu jedwabi, lśniących posadzek sal balowych i ogrodów rodzących śmiercionośne rośliny. Właściciel Thorn Grove, Elijah Hawthorne zostaje oskarżony o zabójstwo. Los, perfidny brat Śmierci,...
dodaj do schowka
Do koszyka
43,99 zł
Seria książek „Zaczynam czytać” to duże litery, proste wyrazy, bardzo krótkie zdania, ilustracje dopowiadające tekst oraz ciekawe dla dzieci historie. Wszystko po to, by ułatwić dzieciom pierwsze kroki w nauce czytania.
dodaj do schowka
Do koszyka
7,17 zł
Tata Oli bardzo chce, aby dziewczynka zaczęła grać w piłkę nożną, i Ola się zgadza. Okazuje się, że naprawdę ma talent. Niestety, tata angażuje się w grę córki nieco za bardzo: kupuje strasznie dużo sprzętu, kibicuje głośniej niż pozostali rodzice i ingeruje w taktykę trenera. A przed drużyną Oli...
dodaj do schowka
Do koszyka
24,99 zł
Najnowsza powieść bestsellerowej autorki – Joanny Jax! Pod koniec lat czterdziestych dochodzi w Berlinie do serii tajemniczych morderstw. Pozornie ofiary nic nie łączy, jednak oficer prowadzący śledztwo odkrywa, że każda z tych osób przebywała w czasie wojny na terenie Afryki Północnej. Brak...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,46 zł
Bezsilna
5/5
W świecie rządzonym przez obdarzonych mocami Elitarnych Zwyczajna dziewczyna ze slumsów staje przed wyzwaniem, jak przetrwać. W królestwie Ilyii Zwyczajni skazani są na banicję lub śmierć. Ich niedobitki ściga Kai, brat następcy tronu, od dziecka szkolony na Egzekutora. W czasie jednej z takich...
dodaj do schowka
Do koszyka
51,91 zł
Autorka bestsellerowej powieści Co wyszeptał nam deszcz! Poruszająca historia córki bohaterów Kontraktu! Życie nie bywa łaskawe. Wyzwania, które rzuca, popychają ludzi do czynów wymagających decyzji: „być albo nie być”. Tristan Harmon, by przeżyć, musiał nauczyć się kraść. Jednak jedno zlecenie...
dodaj do schowka
Do koszyka
42,76 zł