Prowadzisz działalność przez Internet? Masz stronę internetową, a mimo to w Twoim e-sklepie jakoś brakuje klientów? Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o narzędziach Google i po prostu z nich skorzystaj!
"Narzędzia Google dla e-commerce" Krzysztofa Marca to gruntowne kompendium wiedzy na temat mechanizmów kierującymi wyszukiwarką Google oraz narzędzi, które pomogą e-przedsiębiorcom zaistnieć w sieci. Publikacja ta adresowana jest zarówno do przedsiębiorców stawiających swoje pierwsze kroki w Internecie, jak i praktyków e-commerce. Autor krok po kroku tłumaczy, od czego zależy widoczność firmy w wyszukiwarce, jakie mechanizmy rządzą wyszukiwaniami w najpopularniejszej z przeglądarek. Radzi, w jaki sposób poprawić pozycję danej witryny w wynikach wyszukiwania Google oraz jak planować i prowadzić własną witrynę łatwiej i efektywniej.
Niniejsza pozycja opisuje także sposoby i techniki, jakie warto zastosować, by zbudować własną kampanię reklamową w systemie Google AdWords w taki sposób, by dopasować ją do indywidualnych potrzeb. Podpowiada, jak obsługiwać Google Analytics, by rozpoznać, skąd najczęściej docierają na naszą stronę klienci i co sprawia, że jednak rezygnują z zakupów. Wskazuje, jak przydatne może być testowanie strony internetowej z pomocą Google Optimize oraz podkreśla rolę Google Search Console w utrzymaniu odpowiedniej widoczności e-sklepu w wyszukiwarce Google.
Lektura tej publikacji pomoże zarówno początkującym przedsiębiorcom internetowym w odniesieniu ich pierwszych sukcesów w sieci, jak i nieco bardziej zaawansowanym praktykom e-commerce w tworzeniu skuteczniejszych strategii i optymalizacji działań w zakresie analityki wyników Google. Autor podaje zwięzłe i klarowne rozwiązania, mogące pomóc w prowadzeniu witryn internetowych. Inspiruje również do poszukiwania nowych rozwiązań oraz ciągłego poszerzania wiedzy z zakresu e-commerce.
Krzysztof Marzec jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics oraz certyfikowanym trenerem Google AdWords. Prowadzi szkolenia w tym zakresie, jest również autorem artykułów na ten temat. Pracował dla wielu marek internetowych.
"Narzędzia Google dla e-commerce" Krzysztofa Marca to gruntowne kompendium wiedzy na temat mechanizmów kierującymi wyszukiwarką Google oraz narzędzi, które pomogą e-przedsiębiorcom zaistnieć w sieci. Publikacja ta adresowana jest zarówno do przedsiębiorców stawiających swoje pierwsze kroki w Internecie, jak i praktyków e-commerce. Autor krok po kroku tłumaczy, od czego zależy widoczność firmy w wyszukiwarce, jakie mechanizmy rządzą wyszukiwaniami w najpopularniejszej z przeglądarek. Radzi, w jaki sposób poprawić pozycję danej witryny w wynikach wyszukiwania Google oraz jak planować i prowadzić własną witrynę łatwiej i efektywniej.
Niniejsza pozycja opisuje także sposoby i techniki, jakie warto zastosować, by zbudować własną kampanię reklamową w systemie Google AdWords w taki sposób, by dopasować ją do indywidualnych potrzeb. Podpowiada, jak obsługiwać Google Analytics, by rozpoznać, skąd najczęściej docierają na naszą stronę klienci i co sprawia, że jednak rezygnują z zakupów. Wskazuje, jak przydatne może być testowanie strony internetowej z pomocą Google Optimize oraz podkreśla rolę Google Search Console w utrzymaniu odpowiedniej widoczności e-sklepu w wyszukiwarce Google.
Lektura tej publikacji pomoże zarówno początkującym przedsiębiorcom internetowym w odniesieniu ich pierwszych sukcesów w sieci, jak i nieco bardziej zaawansowanym praktykom e-commerce w tworzeniu skuteczniejszych strategii i optymalizacji działań w zakresie analityki wyników Google. Autor podaje zwięzłe i klarowne rozwiązania, mogące pomóc w prowadzeniu witryn internetowych. Inspiruje również do poszukiwania nowych rozwiązań oraz ciągłego poszerzania wiedzy z zakresu e-commerce.
Krzysztof Marzec jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics oraz certyfikowanym trenerem Google AdWords. Prowadzi szkolenia w tym zakresie, jest również autorem artykułów na ten temat. Pracował dla wielu marek internetowych.