Czy slogany typu "są trudne i niepewne czasy na prowadzenie biznesu", "dużo formalności do załatwienia", "ciągła walka cenowa w internecie" są Ci znane? Jeśli tak, bardzo prawdopodobne, że jest to tylko część Twoich wymówek przed wyznaczaniem i osiągnięciem własnych celów dochodowych i sprzedażowych. Książka "Nieograniczony sukces w sprzedaży" potrafi jednak otworzyć oczy na pewne sprawy i pomóc w przełamaniu prokrastynacji, tak aby w końcu realnie zabrać się do pracy.
Autorzy zawarli w książce kluczowe praktyki, po których zastosowaniu dołączenie do grona sprzedawców cieszących się największymi zyskami stoi przed Tobą otworem. Praktyczne wskazówki na poprawę prezentacji własnej osoby przed klientem, trafne podpowiedzi, jak reagować w przypadku niewygodnych pytań ze strony klienta czy jak wycisnąć maksimum korzyści z zainwestowanego w rozmowę przy transakcji czasu - to tylko część zawartych w książce treści. Wszystko to zobrazowane jest przykładowymi dialogami i transakcjami wynikającymi z doświadczenia autorów poradnika.
O autorach
Brian i Michael Tracy to specjaliści od sprzedaży, którzy postanowili połączyć siły, w wyniku czego powstała niniejsza książka. Brian to autor wielu światowych bestsellerów odnośnie tematyki marketingu, z kolei jego syn, Michael, jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, gdzie stale zdobywa i rozwija swoją wiedzę w praktyce.
Autorzy zawarli w książce kluczowe praktyki, po których zastosowaniu dołączenie do grona sprzedawców cieszących się największymi zyskami stoi przed Tobą otworem. Praktyczne wskazówki na poprawę prezentacji własnej osoby przed klientem, trafne podpowiedzi, jak reagować w przypadku niewygodnych pytań ze strony klienta czy jak wycisnąć maksimum korzyści z zainwestowanego w rozmowę przy transakcji czasu - to tylko część zawartych w książce treści. Wszystko to zobrazowane jest przykładowymi dialogami i transakcjami wynikającymi z doświadczenia autorów poradnika.
O autorach
Brian i Michael Tracy to specjaliści od sprzedaży, którzy postanowili połączyć siły, w wyniku czego powstała niniejsza książka. Brian to autor wielu światowych bestsellerów odnośnie tematyki marketingu, z kolei jego syn, Michael, jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, gdzie stale zdobywa i rozwija swoją wiedzę w praktyce.