Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Warto zwrócić uwagę na...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja...
dodaj do schowka
Do koszyka
112,93 zł
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko...
dodaj do schowka
Do koszyka
50,86 zł
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania...
dodaj do schowka
Do koszyka
93,38 zł
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i...
dodaj do schowka
Do koszyka
74,97 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca...
dodaj do schowka
Do koszyka
38,44 zł
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia...
dodaj do schowka
Do koszyka
51,95 zł
Szczegóły
- Autor: Róża Milic-Czerniak
- Wydawnictwo Difin
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2019
- Ilość stron: 226
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788380859142
- Język: polski
- Podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
- ISBN: 9788380859142
- EAN: 9788380859142
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
POKAŻĘ WAM ŚWIAT SOCIAL MEDIÓW, JAKIEGO NIE ZNACIE Widziałem ludzi, którzy dla zasięgów robili z siebie idiotów, porzucali swoje miłości i oszukiwali najbliższych. Bywałem na imprezach, gdzie cukiernice z kokainą przechodziły z rąk do rąk, a milionowe kontrakty dostawali tylko ci, którzy ćpali....
dodaj do schowka
Do koszyka
35,59 zł
Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA. Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 roku Trylogia "Wspomnienie o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami...
dodaj do schowka
Do koszyka
111,12 zł
W rytmie uczuć
0/5
Czasem zapałka, która daje w życiu płomyk nadziei, może wzniecić największy pożar. Aubrey Lee ma dwadzieścia jeden lat i nie lubi tego, że jest w pewien sposób sławna. Samotnie wychowuje swojego synka i stara się poradzić sobie z tragedią, która niedawno ją dotknęła. Nagle w jej życiu pojawia się...
dodaj do schowka
Do koszyka
29,18 zł
Krucza pieśń
5/5
Drugi tom serii Green Creek TJ Klune`a - autora bestsellerów: Dom nad błękitnym morzem, Pod szepczącymi drzwiami i Życie marionetek. Każda, nawet najmocniejsza więź może kiedyś ulec zerwaniu. Gordo Livingstone nigdy nie zapomniał lekcji, które zostały wyryte na jego skórze. Porzucony, zahartowany...
dodaj do schowka
Do koszyka
38,05 zł
KOBIETY, KTÓRE OKRADZIONO Z ŻYCIA Jelena jest pielęgniarką i codziennie patrzy na umierających w osamotnieniu więźniów. Nie chce ulec kierownikowi lazaretu, więc za karę trafia do kopalni. Od teraz towarzyszy jej ciemność i ból. Przez 10 lat. Janina z Wołynia pracuje przy wycince drzew. Ciągle jest...
dodaj do schowka
Do koszyka
41,99 zł
Wayne W. Dyer badał intencję jako występującą we wszechświecie siłę, która pozwala na zaistnienie aktu stworzenia. Opisuje ją nie jako coś, co się robi, ale jako energię, której jesteśmy częścią. Wszyscy zostaliśmy stworzeni dzięki jej niewidzialnej mocy. Część I wyjaśnia podstawy intencji,...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,68 zł