Publikacja, którą powinni przeczytać właściciele firm i osoby planujące założenie działalności gospodarczej. Książka "Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów" prezentuje sposób na całkiem inne podejście do klientów, które może dać zaskakujące efekty.
W swojej książce Patrick Lencioni proponuje dużo prostsze i mniej formalne od powszechnie praktykowanego podejście do klientów, które podnosi ich poziom zaufania oraz lojalności. W przeciwieństwie do szeroko promowanych metod manipulacji i najwymyślniejszych technik sprzedażowych autor przedstawia coś zgoła przeciwnego. Pokazuje dowody, że sposobem na dużo większy sukces w biznesie jest gra z klientami w otwarte karty.
Patrick Lencioni omawia w książce takie tematy, jak praca zespołowa, przywództwo i wzrost zaangażowania pracowników, a następnie wychodząc od tych zagadnień, płynnie przechodzi do zaprezentowania doświadczeń nabytych podczas własnego życia zawodowego, pracy w konsultingu oraz usługach. Przedstawia próby integracji dwóch firm o całkowicie odmiennym podejściu do klienta. Jako osoba odpowiedzialna za przebieg procesu fuzji musi poszerzać swoją wiedzę, nabywając informacje, które całkowicie zmieniają dotychczasowe postrzeganie tej kwestii.
Opinie o książce
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu, stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.
O autorze
Patrick Lencioni jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów książek biznesowych według "New York Timesa". W swoim dotychczasowym życiu zawodowym napisał ich już osiem - wśród nich warto wyróżnić takie pozycje, jak "Pięć dysfunkcji pracy zespołowej" oraz "Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu". Autor jest też założycielem i prezesem firmy The Table Group. Publikuje w takich pismach, jak "Fortune", "Harvard Business Review", "The Wall Street Journal", "Business Week", a także "USA Today".