Poradnik "Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie" umożliwi Ci pełne zrozumienie nowego zagadnienia, jakim jest design thinking. Sprawdź, jak wdrażają go biznesowi giganci i powielaj ich dobre nawyki.
"Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie" jest książką, która skupia się na wyjaśnianiu istoty wymienionej w tytule metody. To właśnie z niej korzystają takie firmy jak Google i Apple. Jest to pewnego rodzaju sposób myślenia, który zakłada wybieranie takich rozwiązań, by odpowiadały one potrzebom użytkowników, dlatego też zawsze musi się zaczynać od gruntownej analizy. Dzięki temu, firmy są w stanie lepiej zrozumieć swoich odbiorców, a także natrafiać na miejsca newralgiczne, które mogłyby zaszkodzić rozwojowi i osiąganiu sukcesu przez markę.
W książce zostaje wytłumaczone, w jaki sposób można osiągnąć pełną skuteczność metody design thinking. Należy odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania, takie jak chociażby to, po co coś się robi, dla kogo i jak to ma wyglądać. Podręcznik ma za zadanie wytłumaczyć wszystko po kolei, by ustrzec Czytelników przed popełnianiem częstych błędów. Zamieszczone zostały w nim także studia przypadków z rozmaitych branż.
Beata Michalska-Dominiak to certyfikowany moderator design thinking. Poza tym sprawdza się jako praktyk, trener oraz członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Zawsze stara się stawiać na kreatywność. Wspiera również sporo inicjatyw, próbując pozbywać się problemów, które można łatwo zamienić na wyzwania. Jest także specjalistką do spraw promocji i marketingu.
"Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie" jest książką, która skupia się na wyjaśnianiu istoty wymienionej w tytule metody. To właśnie z niej korzystają takie firmy jak Google i Apple. Jest to pewnego rodzaju sposób myślenia, który zakłada wybieranie takich rozwiązań, by odpowiadały one potrzebom użytkowników, dlatego też zawsze musi się zaczynać od gruntownej analizy. Dzięki temu, firmy są w stanie lepiej zrozumieć swoich odbiorców, a także natrafiać na miejsca newralgiczne, które mogłyby zaszkodzić rozwojowi i osiąganiu sukcesu przez markę.
W książce zostaje wytłumaczone, w jaki sposób można osiągnąć pełną skuteczność metody design thinking. Należy odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania, takie jak chociażby to, po co coś się robi, dla kogo i jak to ma wyglądać. Podręcznik ma za zadanie wytłumaczyć wszystko po kolei, by ustrzec Czytelników przed popełnianiem częstych błędów. Zamieszczone zostały w nim także studia przypadków z rozmaitych branż.
Beata Michalska-Dominiak to certyfikowany moderator design thinking. Poza tym sprawdza się jako praktyk, trener oraz członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Zawsze stara się stawiać na kreatywność. Wspiera również sporo inicjatyw, próbując pozbywać się problemów, które można łatwo zamienić na wyzwania. Jest także specjalistką do spraw promocji i marketingu.