Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Ilość stron
366
Rok wydania
2018
Inne wersje (2)
eBook, mobi, epub
za 56,05 zł
Audiobooki mp3
za 46,55 zł
Nasza cena: 50,74 zł 59,00 zł Taniej o: 14%

Produkt niedostępny

"Sprzedaż bez sprzedawania" Pawła Fortuny to książka, którą powinni zainteresować się wszyscy sprzedawcy, którym zależy na zwiększeniu swojej efektywności. Autor w błyskotliwy sposób dowodzi, że kiedy chcemy sprzedać coś potencjalnemu klientowi, to nie możemy zachowywać się jak sprzedawcy.

Proponowane w ostatnich latach powszechnie techniki sprzedawania nie mają nic wspólnego z wiedzą naukową, dlatego najczęściej pięknie prezentują się jako wiedza teoretyczna na papierze i nie przekładają się na lepsze wyniki sprzedaży. Autor tej książki dowodzi, że komunikacja z klientem wcale nie musi, a nawet nie powinna opierać się na manipulacji, ponieważ coraz więcej osób jest w stanie przejrzeć tego rodzaju metody. Świadoma i etyczna sprzedaż opiera się na tym, aby razem z klientem szukać najlepszych rozwiązań i prowadzi do tego, że koniec końców obie strony są zadowolone z transakcji. Nawet w świecie handlu okazuje się, że uczciwość i gra w otwarte karty popłacają, a ukryte intencje prędzej czy później wychodzą na jaw.


O autorze

Paweł Fortuna jest polskim psychologiem, coachem i trenerem biznesu oraz trzykrotnym laureatem Nagrody Teofrasta za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną. Do najsłynniejszych książek jego autorstwa należą "Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryn zrobić lemoniadę", "Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia" oraz "Obrona przed wpływem telewizji".

Warto zwrócić uwagę na...
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala...
dodaj do schowka Do koszyka 26,72 zł
W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- efektywne menu- skuteczne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten...
dodaj do schowka Do koszyka 78,90 zł
W publikacji:- zasady obsługi- relacje z gośćmi- techniki sprzedaży- szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu- audyt przygotowania sprzedażowego lokaluProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem,...
dodaj do schowka Do koszyka 78,90 zł
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia?...
dodaj do schowka Do koszyka 158,98 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich...
dodaj do schowka Do koszyka 56,05 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich...
dodaj do schowka Do koszyka 46,55 zł

Recenzje książki Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta (1)

  1. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 5/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 1 osób uznało recenzję za przydatną

    Psychologia sprzedaży bez sprzedawania

    Z czym kojarzy ci się sprzedaż? Z pracą, której nienawidzisz? Z nachalnością? Z manipulacją? Z przekonywaniem osób, które danej rzeczy nie potrzebują, do jej zakupu? Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań jest twierdząca to znaczy, że tak naprawdę nikt nie powiedział ci, czym ta sprzedaż może być.

    Sytuacja może zmienić się dzięki książce Pawła Fortuny, psychologa biznesu, trenera i coacha, które demitologizuje sprzedaż i wyjaśnia, jakimi rządzi się ona prawami, jakie mechanizmy psychologiczne ją warunkują. Publikacja Wydawnictwa PWN, pt. „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”, jest tym samym pozycją, która powinna znaleźć się w biblioteczce każdego handlowca, specjalisty ds. kontaktów z klientami, negocjatora, a także … klienta. Nie tylko stanowi ona przegląd problemów nękających osoby zajmujące się sprzedażą, ale również w przystępny sposób przedstawia naukową wiedzę, tworzącą tej sprzedaży podwaliny. Jak sam autor zaznacza, „pożądanym i spodziewanym efektem lektury (…) jest wzrost Twoich zysków, a w szerszym kontekście – sprzedażowy sukces”. Dlatego też warto potraktować zakup książki jako inwestycję, która – jestem o tym przekonana – zwróci się wielokrotnie.

    Poradnik składa się z dwunastu rozdziałów, które stanowią pięć kroków ku lepszej sprzedaży. Choć Fortuna zaznacza, że dla osiągnięcia korzystnej zmiany nie jest konieczne przechodzenie całej drogi, a na każdym etapie można przerwać zaproponowany proces, to jednak warto, by pierwsze spotkanie z książką było kompleksowe, warto zgłębić wszelkie zagadnienia zawarte w poradniku, przemyśleć je i wypróbować w praktyce. W pierwszym rozdziale autor zastanawia się, czym tak naprawdę jest sprzedawanie, przywołuje eksperymenty, w tym te związane z badaniami nad perswazją. Podkreśla też, że klienci tak naprawdę uwielbiają kupować, ale nie znoszą, gdy ktoś im coś sprzedaje, a także, ze manipulacja (w dłuższym horyzoncie czasowym) nigdy się nie opłaca. Przedstawia ponadto sygnały wywierania wpływu, określone mianem blokerów sprzedaży, zarówno werbalnych, jak i wokalnych, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac Telemarketingowego Laboratorium Cash-Testów.

    Rozdział drugi skupia się na kontrargumentacji zarówno taktycznej, jak i merytorycznej, a szczególnie na sytuacji, kiedy niechęć ze strony klienta wynika z urażenia jego godności. Autor zaznacza, że wówczas pojawia się tendencja do ataku, albo do zerwania kontaktów. W trzecim rozdziale zajmiemy się zagadnieniem sprzedaży bez sprzedawania, a także sprzedażowego sukcesu, zaś w kolejnym – przekazami marketingowymi oraz przekonaniami człowieka i niebezpieczną myślową rutyną. Rozdział piąty przywołuje zagadnienie mapy poznawczej i warunkowania klasycznego, zaś w szóstym zastanowimy się nad definiowaniem naszej roli w kontaktach handlowych oraz nad tym, jak powinni postrzegać nas klienci.

    W rozdziale siódmym dowiemy się, czym jest kontinuum elaboracji, a także kim jest „skąpiec poznawczy” oraz – co najważniejsze – do czego sprowadza się najważniejsza potrzeba klientów. Rozdział ósmy objaśnia składowe tzw. „miękkiej triady”, czyli psychologicznych aspektów propozycji handlowej, zaś dziewiąty traktuje o perswazji i jej różnych aspektach. W rozdziale dziesiątym został poruszony tak problematyczny temat, jakim są pieniądze, a właściwie cena. Autor podkreśla, że najlepszą jest sytuacja, w której pieniądze stanowią efekt uboczny kontaktów z klientem, bowiem koncentrowanie się na samych zyskach źle odbija się na kontaktach międzyludzkich. Kolejne dwa rozdziały przybliżają natomiast kwestie związane z nawykami (ich źródłami, rozszerzaniem strefy komfortu oraz automatyzmami), lękiem przed porażką (który aktywizuje różnego typu mechanizmy zabezpieczające nas przed kompromitacją), a także z rozwojem własnym i budzeniem w sobie pasji.

    Każdy z rozdziałów został zakończony krótkim podsumowaniem, w którym ujęte zostały najważniejsze kwestie poruszane w danej części książki i do tych właśnie fragmentów warto zaglądać często podczas kolejnych spotkań z książką. O tym, jak bardzo publikacja PWN zmienia nasze spojrzenie na sprzedaż i jak szybko wiedza zdobyta dzięki poradnikowi „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta” pomoże nam osiągnąć pozytywne rezultaty w kontaktach nie tylko z klientami, ale szerzej – w kontaktach międzyludzkich – przekonamy się niemal natychmiast po skończonej lekturze. Ten efekt jest jednak warunkowany własnymi przemyśleniami i wglądem w siebie, a także zastosowaniem w praktyce przywołanych w książce wskazówek!

    Justyna Gul

    Qultura słowa

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Bestsellery - Biznes

Wybrane bestsellery
Najnowsza książka autorki bestsellerowej książki o empatii „A królik słuchał”. Riley składa samolot z papieru. Chce, żeby poleciał naprawdę wysoko! Orzeł uważa, że samolot powinien być większy. Papuga chciałaby, aby był bardziej fantazyjny. Sokół jest zdania, że będzie zbyt wolny. Jedno wiedzą na...
dodaj do schowka Do koszyka 24,99 zł
Pierwsza powieść detektywistyczna z Tess Fox w roli głównej. Klasyczna zagadka morderstwa - z nowoczesnym twistem. Policyjna detektyw i zawodowa oszustka na tropie zbrodni! Jedna z sióstr jest policjantką. Druga oszustką. Obie są podejrzane. Kiedy detektyw Tess Fox pojawia się na miejscu zbrodni,...
dodaj do schowka Do koszyka 35,70 zł
Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA. Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 roku Trylogia "Wspomnienie o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami...
dodaj do schowka Do koszyka 110,42 zł
Romy Sokołowska po zdradzie męża zamyka się w sobie i izoluje od świata, koncentrując się na wychowywaniu nastoletniego syna Łukasza i pracy w popularnym lifestyle`owym miesięczniku. Kiedy w redakcji pojawia się nowy prezes wydawnictwa, Juliusz Koman, Romy niespodziewanie się z nim zaprzyjaźnia. A...
dodaj do schowka Do koszyka 38,06 zł
Powieść autorki światowych bestsellerów „Dom przy ulicy Amélie“ oraz „Księga Utraconych Imion“. Emily wydaje się, że wszystko straciła… do momentu, aż dzięki tajemniczemu obrazowi odnajduje to, czego zawsze pragnęła. Zdążyła przywyknąć do samotności. Jej ojciec porzucił rodzinę, gdy była dzieckiem,...
dodaj do schowka Do koszyka 30,40 zł
Czasem zapałka, która daje w życiu płomyk nadziei, może wzniecić największy pożar. Aubrey Lee ma dwadzieścia jeden lat i nie lubi tego, że jest w pewien sposób sławna. Samotnie wychowuje swojego synka i stara się poradzić sobie z tragedią, która niedawno ją dotknęła. Nagle w jej życiu pojawia się...
dodaj do schowka Do koszyka 29,18 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula