Księgarnia internetowa Ravelo – tanie książki, zabawki, prezenty
Księgarnia Ravelo – książki, ebooki, zabawki
Twój koszyk »
jest pusty
+1

Dodano:
sprawdź zawartość koszyka »

sprawdź
koszyk »
kontynuuj
zakupy »
KsiążkiKsiążki
ZabawkiZabawki
LifestyleLifestyle
PrezentyPrezenty
eBookieBooki
PodręcznikiPodręczniki
Art. pap.Art. pap.
OutletOutlet

Płatności i faktury VAT

Ravelo.plPomoc > Płatności i faktury VAT

Formy płatności

1. Płatność przy odbiorze
Pieniądze za zamówione produkty pobierane są w chwili, gdy produkty trafią do klienta, a należność za zamówienie regulowana jest przy odbiorze paczki. Opcja płatności przy odbiorze nie jest dostępna dla zamówień zawierających publikacje elektroniczne (np. eBooki), towary z kategorii "Oświetlenie", paczek odbieranych osobiście w księgarniach partnerskich, kioskach Ruchu oraz w wybranych Paczkomatach InPost (informacja o możliwych formach płatności dla danego paczkomatu znajduje się w koszyku).

 

2. Płatność na podstawie faktury proforma lub z odroczonym terminem zapłaty
W indywidualnych przypadkach dla firm i instytuacji budżetowych (szkoły, przedszkola, biblioteki, uczelnie itd) oferujemy możliwość realizacji zamówień z odroczonym terminem płatności za fakturę VAT lub na podstawie faktury proforma. Prosimy jednak pamiętać, że jest to opcja dostępna po uprzedniej weryfikacji Klienta przez DOK, a opcja odroczonej płatności może być oferowana JEDYNIE placówkom budżetowym.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie https://www.ravelo.pl/static/zakupyb2b.html


3. Płatność poprzez PayU
Płatność on-line realizowana za pomocą karty kredytowej, przelewem online z konta bankowego, BLIK-iem lub za pośrednictwem elektronicznych portfeli takich jak VISA Checkout i Masterpass. System płatności elektronicznych obsługiwany jest za pośrednictwem firmy PayU i jest dostępny dla wszystkich form dostawy. Realizacja i wysyłka zamówienia następuje po odnotowaniu wpłaty Klienta za zamówienie na koncie sklepu.

PayU


 

Jeżeli wartość zamówienia opłaconego elektronicznie finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Ravelo.pl.

4. Płatność imoje
Jest to bezpieczna i szybka bramka do  płatności online dostarczana przez ING Bank Śląski. W ramach płatności imoje Klient ma do wyboru zapłatę przelewem online z konta bankowego, kartę kredytową (Visa, Mastercard, iners Club) lub BLIK-iem.
Płatność jest dostępna dla wszystkich form dostawy. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na koncie sklepu poprawnej płatności za zamówiony towar.

imoje

Jeżeli wartość zamówienia opłaconego elektronicznie finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Ravelo.pl.

5. Płatność Twisto
Płatności Twisto to innowacyjna metoda zakupu, realizowana w ramach płatności imoje. Płatność nie wymaga dodatkowej rejestracji, podawania wrażliwych danych, jest szybka i bezpieczna. Korzysta bowiem z danych, które Klient pozostawia w sklepie, robiąc w nim zakupy.
Wybierając Twisto Klient ma 21 dni - licząc od chwili złożenia zamówienia - na opłacenie zakupów. Wpłaty należy dokonać na konto firmy Twisto, a wszelkie szczegóły transakcji są wysyłane mailem.
Jeśli Klient wpłaci na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji, Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo. Jeśli Klient będzie chciał zapłacić za swoje zakupy później niż przed upływem 21 dni od transakcji, do kwoty transakcji będą doliczane tylko odsetki ustawowe za opóźnienie. Twisto będzie informować Klienta o zbliżającym się terminie płatności, aby pomóc wpłacić pieniądze na czas.

W sprawach związanych z opłaceniem należności za zamówienia lub w przypadku szczegółowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Twisto - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl. Regulamin płatności https://www.twisto.pl/regulamin/

Płatność jest dostępna dla wszystkich form dostawy. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na koncie sklepu poprawnej płatności za zamówiony towar.

Płacę z Twisto

 

Warunki zwrotów i reklamacji, w tym terminy ich rozpatrywania oraz rozliczeń finansowych za zwrócony bądź zareklamowany towar, określane są przez Regulamin zakupów sklepu Ravelo.pl, dostępnym pod adresem URL: https://www.ravelo.pl/static/regulamin.html
Regulamin płatności Twisto dostępny pod adresem URL: https://www.twisto.pl/regulamin/ określa warunki rozliczenia między Klientem a Twisto i jest niezależny od postanowień regulaminu Ravelo.pl.

   

Bezpieczeństwo płatności elektronicznych

Transakcje elektroniczne obsługiwane są w Ravelo.pl przez przez PayU lub imoje . Dzięki współpracy z ugruntowanymi na rynku operatorami płatności dajemy gwarancję bezpieczeństwa realizacji zamówień opłacanych elektronicznie. Do sklepu wpływają jedynie informacje dotyczące ostatecznego wyniku autoryzacji kart kredytowych, sam numer karty pozostaje jedynie do wiadomości klienta i banku.

W przypadku transakcji z użyciem kart płatniczych bezpieczeństwo zapewnia stosowanie silnych zabezpieczeń takich jak 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode), jak również 128 bitowy protokół SSL (Secure Sockets Layer), dzięki któremu przekazywane dane są w bezpieczny sposób szyfrowane, przesyłane i uwierzytelniane.

Bezpieczeństwo transakcji dla płatności ePrzelewem zapewnia także zastosowanie 128 bitowego protokołu SSL, jak również indywidualne procedury będące w użyciu każdego z banków, służące identyfikacji klienta (login, hasło, hasło jednorazowe).

Wystawianie faktur VAT

Faktury VAT dostępne są w formie elektronicznej po zalogowaniu na stronie "Twoje zakupy" i wyborze konkretnego, zrealizowanego już zamówienia. Fakturę można pobrać i wydrukować zgodnie z art. 106 ust. 4 ustawy z dn. 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54/2004 poz. 535 z póź. zm.).

Na fakturze pojawią się te dane, które klient podał podczas zakupu wybranych produktów.

Korekty do faktur (wystawiane np. w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży) dostarczane są pocztą elektroniczną na adres email podany przy zamówieniu.
 

Dane sprzedającego:
Ravelo Sp. z o.o
ul. Gotlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP  5252543576

W razie wątpliwości należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


 

 

 

3. Płatność mobilna BLIK
Jest to system płatności mobilnych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jednego z poniższych banków: Alior Bank, Millenium, Bank Zachodni WBK, ING, mBank, Getin Bank lub PKO Bank Polski.
Płatność jest obsługiwana za pośrednictwem centrum autoryzacyjnego eCard i dostępna dla wszystkich form dostawy. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na koncie sklepu poprawnej płatności za zamówiony towar.

Aby skorzystać z płatności BLIK należy zainstalować lub zaktualizować aplikację, która umożliwi poprawną płatność.

W sklepie Ravelo.pl oferujemy nowatorską funkcjonalność polegającą na obsłudze płatności BLIKIEM w modelu OneClick. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie, ponieważ płatność odbywa się bez konieczności opuszczania strony i bez dodatkowego logowania na stronie banku - wystarczy potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej banku w telefonie. Dodatkowo model OneClick jest metodą realizacji transakcji za pomocą jednego kliknięcia. Polega ona na tym, że przy dokonywaniu płatności BLIKIEM w aplikacji mobilnej Państwa banku dostaniesz zaproszenie do zapamiętania naszego sklepu. Jeżeli skorzystasz z zaproszenia, następnym razem przy dokonywaniu płatności BLIKIEM w Ravelo.pl wystarczy wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej banku. Prosimy jednak pamiętać o tym, że każda transakcja wymaga autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku, co gwarantuje bezpieczeństwo zakupów.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ > lub kontaktując się ze swoim bankiem.

BLIK

 

Jeżeli wartość zamówienia opłaconego elektronicznie finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty kredytowej lub konta bankowego klienta, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Ravelo.pl.

 

 

4. Płatność VISA Checkout
Jest to bezpieczna i szybka forma płatności online, dostępna i co ważne wygodna w użyciu również na urządzeniach mobilnych.
Usługa działa na zasadzie elektronicznego portfela. Podczas pierwszego zakupu i rejestracji konta VISA Checkout użytkownik zapisuje dane karty płatniczej (debetowej lub kredytowej) na swoim profilu. Dzięki temu nie musi podawać danych karty, a nawet mieć karty przy sobie przy kolejnych zakupach.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ > lub kontaktując się ze swoim bankiem.

visa

Jeżeli wartość zamówienia opłaconego elektronicznie finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Ravelo.pl.

To top