Księgarnia internetowa Ravelo – tanie książki, zabawki, prezenty
Księgarnia Ravelo – książki, ebooki, zabawki
Twój koszyk »
jest pusty
+1

Dodano:
sprawdź zawartość koszyka »

sprawdź
koszyk »
kontynuuj
zakupy »
KsiążkiKsiążki
ZabawkiZabawki
LifestyleLifestyle
PrezentyPrezenty
eBookieBooki
PodręcznikiPodręczniki
Art. pap.Art. pap.
OutletOutlet

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Ravelo.plPomoc > Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Jakie są koszty i sposoby dostawy?

Obecnie prowadzimy wysyłkę zamówień jedynie na terenie Polski. Dostarczamy paczki:
1. Pocztą Polską  - kurier pocztowy oraz odbiór w punkcie;
2. Do kiosków RUCHu  - usługa Paczka w RUCHu;
3. Do Paczkomatów InPost;
4. Kurierem  - DPD, DHL i GLS, wybór kuriera następuje w magazynie w chwili wysyłki zamówienia;
5. Do księgarni firmowych PWN oraz sieci księgarni partnerskich Azymutu.
 

Zamówienia o wartości już od 100 zł płatne elektronicznie wysyłamy GRATIS, co oznacza, że zapłacisz tylko za zamówiony towar, a koszt dostarczenia paczki przenosimy na siebie.

Szczegółowe KOSZTY ZA DOSTAWĘ znajdują się w zakładce Realizacja i dostawa zamówienia

Jaki jest czas oczekiwania na paczkę?

1. Sklep internetowy Ravelo.pl realizuje zamówienia i wysyła towar wyłącznie na terenie Polski.
2. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki podaną na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.
3. Produkty oznaczone jako "Zapowiedź", "W trakcie dodruku" oraz "Na zamówienie" nie są dostępne od ręki, a ich wysyłka następuje, gdy towar pojawi się w magazynie.
4. Wszystkie terminy podawane na stronie księgarni dotyczą dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

 

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Realizacja i dostawa zamówienia

Jakie są formy płatności?

Oferujemy następujące formy płatności:
1. Płatność przy odbiorze - pieniądze za zamówione produkty pobierane są w chwili, gdy produkty trafią do klienta, a należność za zamówienie regulowana jest przy odbiorze paczki. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa dla zamówień zawierających publikacje elektroniczne (np. eBooki), produkty z kategorii "Oświetlenie", paczek odbieranych osobiście w księgarniach partnerskich, kioskach Ruchu oraz w wybranych Paczkomatach InPost.
2. Płatność elektroniczna poprzez PayU - płatność on-line realizowana za pomocą karty kredytowej, przelewem online z konta bankowego, BLIK-iem lub za pośrednictwem elektronicznych portfeli takich jak VISA Checkout i Masterpass. System płatności elektronicznych obsługiwany jest za pośrednictwem firmy PayU i jest dostępny dla wszystkich form dostawy. Realizacja i wysyłka zamówienia następuje po odnotowaniu wpłaty Klienta za zamówienie na koncie sklepu.
3. Płatność imoje - jest to bezpieczna i szybka bramka do  płatności online dostarczana przez ING Bank Śląski. W ramach płatności imoje Klient ma do wyboru zapłatę przelewem online z konta bankowego, kartą kredytową (Visa, Mastercard, Diners Club) lub BLIK-iem.
Płatność jest dostępna dla wszystkich form dostawy. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na koncie sklepu poprawnej płatności za zamówiony towar.
4. Płatności Twisto to innowacyjna metoda zakupu, realizowana w ramach płatności imoje.
Wybierając Twisto Klient ma 21 dni - licząc od chwili złożenia zamówienia - na opłacenie zakupów.
Jeśli Klient wpłaci na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji, Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo. Jeśli Klient będzie chciał zapłacić za swoje zakupy później niż przed upływem 21 dni od transakcji zostanie naliczona opłata za opóźnienie.
Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na koncie sklepu poprawnej płatności za zamówiony towar.


Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Płatności i faktury VAT

Jak złożyć zamówienie?

To proste!
1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka, klikając „zamów”.
2. Gdy już chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij ikonkę koszyka.
3. Jeżeli już robiłeś zakupy na Ravelo.pl zaloguj się, podając swój email i hasło, a jeżeli jesteś u nas po raz pierwszy zarejestruj konto (da Ci to dostęp do historii zakupów, a kolejne zamówienie złożysz już zdecydowanie szybciej, ponieważ podpowiemy Ci Twoje dane).
4. Określ warunki realizacji zamówienia – płatność, sposób dostawy, adres doręczenia paczki oraz dane na fakturze.
5. Jeżeli posiadasz kod rabatowy, aktywuj go.
6. Sprawdź, czy zawartość koszyka jest poprawna, w razie potrzeby dokonaj zmian, ponieważ po złożeniu zamówienia będzie już na to za późno.
7. Złóż zamówienie klikając guzik „Składam zamówienie”; jeżeli płacisz za zamówienie z góry, otrzymasz wskazówki, jak dokonać autoryzacji karty czy ePrzelewu.
8. Sprawdź koniecznie skrzynkę, potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy Ci mailem.

Gotowe!
Etap realizacji zamówienia możesz śledzić poprzez stronę Twoje zakupy, a o zmianach jego statusu będziesz informowany emailem.

Jak zmienić złożone już zamówienie?

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zmienić lub anulować zamówienie, niezwłocznie po jego złożeniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer: (42) 680 44 79.

Jednakże ze względu na bardzo szybki czas komplementacji i wysyłki paczek, możliwość modyfikacji czy anulowania zamówień jest bardzo ograniczona, a często nawet niemożliwa. Zamówienia są automatycznie przekazywane do realizacji, co uniemożliwia modyfikację zamówionych towarów.

Informację o statusie zamówienia możesz zawsze sprawdzić na stronie Twoje zamówienia. Jeżeli zobaczysz, że zamówienie jest realizowane, niestety nie będziemy mogli Ci już pomóc.

Pamiętaj, że zawsze masz prawo zwrotu towaru, a w ostateczności odmowy przyjęcia paczki.

Jak zwrócić lub zareklamować towar?

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy

Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni, licząc od chwili odebrania paczki, na poniższy adres:
OSDW Azymut (Ravelo.pl)
Magazyn Zwrotów
Smolice 1H, Hala DE – DOK nr 3
95-010 Stryków

z dopiskiem "Zwrot".

Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu. Jednakże przypominamy, że koszty związane z odesłaniem do nas zwracanych produktów ponosi kupujący oraz że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje


Reklamacje

W przypadku stwierdzenia reklamacji (np.  wady technicznej produktu, uszkodzenia powstałego w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem) prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - mailowo: serwis@ravelo.pl lub telefonicznie: (42) 680 44 79, w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z BOK.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Ravelo.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje

 

To top