Audiobook "Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone.
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna" będzie dla Ciebie punktem zwrotnym. Pomoże Ci całkowicie zmienić nastawienie do myślenia o strategii i pozwoli wyznaczyć nową, lepszą ścieżkę ku przyszłości. Sprawi, że konkurencję zostawisz daleko w tyle i skupisz się na swoim celu!
Audiobook, który jest rozszerzoną wersją światowego bestsellera. Nowości na jego kartach to: zmieniona przedmowa, nowe, ciekawe rozdziały i aktualizacja analizy przypadków.
Książka "Strategia błękitnego oceanu" została bardzo pozytywnie odebrana i przyjęta przez branże i organizacje na całym świecie. Stoi w opozycji do tego, co dotychczas było uznawane za gwarancje sukcesu.
Opierając się na licznych przykładach, audiobook wysnuwa wnioski, że konkurencja nie jest niczym dobrym. Zamiast motywować się wzajemnie, spala uczestników, tworząc tzw. krwawy, czerwony ocean. Według autorów kluczem do sukcesu jest stworzenie "błękitnego oceanu", przez który rozumie się niewykorzystaną przestrzeń rynkową, na której jest możliwy wzrost.
Książka przedstawia podejście i metody potrzebne do tego, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy reguły i narzędzia, które mogą być wykorzystane przez każdą organizację.
Badania autorów obejmują ponad 100 lat i 30 różnych branż.
O autorach
Renée Mauborgne jest amerykańską teoretyczką biznesu i ekonomistką. Profesor we francuskiej szkole biznesu.
W. Chan Kim jest profesorem strategii i zarządzania międzynarodowego. Dyrektor instytutu Blue Ocean Strategy przy INSEAD.