- Tytuł: Swoimi słowami 3 Język polski Podręcznik do kształcenia językowego z ćwiczeniami Część 1
- Autorzy: Agnieszka Gorzałczyńska-Mróz, Maciej Szulc
- MEN: 79/7/2011
- Wydawnictwo Nowa Era
- Seria Swoimi Słowami
- Rok wydania: 2014
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 80
- Format: 16.5x23.5cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 66480201659KS
- Język: polski
- Podtytuł: Gimnazjum
- Nr wydania: 3
- ISBN: 9788326719301
W skład pierwszej części podręcznika do kształcenia językowego z ćwiczeniami dla klasy trzeciej wchodzą rozdziały dotyczące komunikacji językowej, odmian polszczyzny oraz słownictwa, a także test gimnazjalisty. Zamieszczone w podręczniku ćwiczenia uczą konstruowania własnych wypowiedzi oraz rozumienia komunikatów. Ostatni rozdział, który jest zbudowany podobnie do sprawdzianu po szkole gimnazjalnej, ma przygotować uczniów do rozwiązywania zadań egzaminacyjnych.
Podręczniki z serii „Swoimi słowami” umożliwiają efektywne kształcenie praktycznych umiejętności językowych. Każdy z rozdziałów zawiera niezbędną wiedzę teoretyczną, a także liczne ćwiczenia o różnym stopniu trudności, co pozwala na indywidualizację nauczania. Urozmaicone zadania odwołują się do codziennych doświadczeń gimnazjalistów. Ćwiczenia są ukierunkowane na praktyczne wykorzystanie wiedzy oraz służą kształceniu poprawności językowej i doskonaleniu umiejętności tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych. Uczeń nie tylko poznaje zasady rządzące językiem, lecz także uczy się wykorzystywać je w codziennej komunikacji.
EduQrsor to indywidualna strefa nauki w Internecie gdzie znajduje się wszystko czego potrzeba, by skutecznie przygotować się do egzaminu gimnazjalnego. To inteligentny system przygotowania do egzaminu, który monitoruje postępy ucznia i daje możliwość utrwalania wiedzy i indywidualnego doboru zadań.
EduQrsor pomoże:
- powtórzyć lub nadrobić materiał za pomocą ćwiczeń samokształceniowych z wydzieloną ścieżką zadań zalecanych,
- dopasować tempo pracy do czasu pozostającego do egzaminu oraz osiąganych wyników,
- oswoić się z atmosferą egzaminu poprzez symulację warunków egzaminacyjnych (określony czas, jaki jest przeznaczony na rozwiązanie zadań i testów),
- monitorować postępy dzięki informacji zwrotnej o wynikach testów i możliwości sprawdzania właściwych rozwiązań.