Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujących firm, usług i towarów w pobliżu. To Mapy, a dlaczego wyszukiwarka? Ponieważ większość potencjalnych klientów nie zna na pamięć adresu strony WWW przedsiębiorstwa, wpisuje jego nazwę w okienko wyszukiwarki. W odpowiedzi, po lewej stronie wyników wyszukiwania, Google pokazuje link do firmowej witryny. Po prawej - wizytówkę. Od jej jakości oraz kompleksowości zawartych w niej informacji osoba rozważająca zakupy czy podjęcie współpracy może uzależnić decyzję: skorzystać albo nie z oferty konkretnej firmy.
Jeśli zastosujesz się do rad, które znajdziesz w tej książce, sprawisz, że potencjalni zainteresowani będą podejmować pozytywne decyzje - i wybierać stronę Twojej firmy. Zdobędziesz także nowych klientów bez inwestowania dodatkowych pieniędzy w reklamę oraz odpowiednią reputację online, którą docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Jeżeli stworzysz wizytówkę zgodnie ze wskazówkami autora, unikniesz typowych błędów. Uzupełnisz i skonfigurujesz ją do poziomu 100 procent. Dowiesz się też, jak aktywnie ją prowadzić i skutecznie pozycjonować. Ominiesz pułapki, które czyhają w panelu Moja Firma na osoby dokonujące w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych przedsiębiorstw i spółek w Mapach Google.
Seweryn Pietrucha — pomaga lokalnym firmom pozyskiwać klientów z internetu. Od ponad pięciu lat specjalizuje się w zakresie Map Google i usługi Google Moja Firma. Co tydzień dzieli się wiedzą na swoim blogu pierwszynamapie.pl, skupionym na tematyce prowadzenia lokalnego biznesu i przygotowywania wizytówek Google. Od 2013 roku rekomendowany fotograf Google, prywatnie fan samochodów elektrycznych i wypraw rowerowych.
- Autor: Seweryn Pietrucha
- Ilość stron: 460
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2019
- Wydawnictwo Onepress
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788328352421
- EAN: 9788328352421
- ISBN: 9788328352421
- Język: polski
- Podtytuł: Kompletny poradnik jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google
- Wymiary: 17.0x24.0x2.1 cm
Recenzje
-
Recenzenckie Mistrzostwo ŚwiataOcena: 4/5Dodana przez Tomasz P. w dniu 2019-09-01Opinia użytkownika sklepuRecenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
1 z 1 osób uznało recenzję za przydatnąWizytówka Google od A do Z.
Świetny przewodnik po wszystkim, co związane jest z wizytówką Google. A nawet nie tyle przewodnik, co szalenie łatwy i prosty w odbiorze instruktaż jak krok po kroku takową wizytówkę stworzyć, skonfigurować, a następnie wypozycjonować.
Reklama w sieci to dziś dla każdego przedsiębiorcy swego rodzaju konieczność. I to nie tylko w odniesieniu do dużych firm - małe przedsiębiorstwa również powinny się tematem zainteresować i być może jest to nawet dla nich większa konieczność niż dla ich dużych konkurentów. Niniejsza książka pozwala zagłębić się w tajniki internetowej autoreklamy oraz pozycjonowania; jako pewna całość temat ten powinien być dedykowany zwłaszcza wspomnianym małym przedsiębiorstwom.
Wśród internetowych narzędzi reklamowych wizytówka Google jest jednym z najpowszechniejszych i najbardziej znanych. Tak naprawdę trudno wskazać kogoś, kto nigdy na reklamę w takiej formie nie trafił lub kogoś, kto w nią nie kliknął - to pokazuje tylko wagę zjawiska i jego reklamowy potencjał. Dzięki niniejszej książce możliwe staje się samodzielne stworzenie, skonfigurowanie oraz wypozycjonowanie rzeczonej wizytówki, co jest niezmiernie ważne biorąc pod uwagę fakt, iż dzięki tej książce zatrudnianie fachowców staje się zbędne - można wszystko przeprowadzić i skonfigurować samemu.
Niniejsza książka jest ponadto o tyle ciekawa i fajnie skonstruowana, że pozwala zgłębić wiedzę nie tylko w sferze całościowej, ale także w konkretnych aspektach omawianego tematu. Kolejne rozdziały są tak ułożone i napisane, że można śmiało przeskoczyć co poniektóre z nich i zacząć czytać bezpośrednio o tym co nas interesuje bez konieczności czytania wszystkiego co znajduje się po drodze. Lektura może dzięki temu śmiało pretendować do roli wielofunkcyjnego oraz wszechstronnego poradnika.
Reklama = dźwignia handlu. Także w sieci ;) Pamiętajcie o tym i jeśli prowadzicie jakiś biznes - sięgajcie śmiało.
Polecam.
Dziękuję Wydawnictwu Onepress za egzemplarz recenzencki.
[Adres usunięty]