Twoja pociecha cierpi na autyzm i chcesz pomóc jej jak najlepiej odnaleźć się w otaczającym ją świecie? Może pracujesz zawodowo z dziećmi w spektrum? Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań brzmi twierdząco, oznacza to, że książka zatytułowana "Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1" autorstwa Anny Chojnackiej i Joanny Kuźniarskiej jest właśnie dla Ciebie.
Lektura pt. "Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1" stanowi nieocenioną pomoc w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Skierowana jest nie tylko do osób prowadzących terapię i pedagogów, ale również rodziców.
Pozycja ta zawiera specjalnie opracowane zadania, które pomagają nabyć pociechom autystycznym niezbędne kompetencje. Dzieci pracujące z książką uczą się reagować odpowiednio szybko na bodźce, jakie docierają do nich z otoczenia. Rozwinięcie tych umiejętności jest bardzo pomocne w kontaktach z otaczającym światem zewnętrznym. W komplecie z książką znajdują się ilustracje, które obrazują przedmioty codziennego użytku i czynności, z jakimi pociecha ma do czynienia każdego dnia. Każdy obrazek celowo jest umieszczony w zestawie w trzech egzemplarzach.
Anna Chojnacka i Joanna Kuźniarska stworzyły również dwa inne podręczniki z serii "Wskazuję, nazywam, rozumiem". Są to pozycje zatytułowane "Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii?", "Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań?".
Lektura pt. "Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1" stanowi nieocenioną pomoc w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Skierowana jest nie tylko do osób prowadzących terapię i pedagogów, ale również rodziców.
Pozycja ta zawiera specjalnie opracowane zadania, które pomagają nabyć pociechom autystycznym niezbędne kompetencje. Dzieci pracujące z książką uczą się reagować odpowiednio szybko na bodźce, jakie docierają do nich z otoczenia. Rozwinięcie tych umiejętności jest bardzo pomocne w kontaktach z otaczającym światem zewnętrznym. W komplecie z książką znajdują się ilustracje, które obrazują przedmioty codziennego użytku i czynności, z jakimi pociecha ma do czynienia każdego dnia. Każdy obrazek celowo jest umieszczony w zestawie w trzech egzemplarzach.
Anna Chojnacka i Joanna Kuźniarska stworzyły również dwa inne podręczniki z serii "Wskazuję, nazywam, rozumiem". Są to pozycje zatytułowane "Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii?", "Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań?".