E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Średnia: 4.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Ilość stron
600
Rok wydania
2016
Inne wersje (3)
Książka, op. miękka
od 93,95 zł
eBook, mobi, epub
za 65,55 zł
Nasza cena: 104,00 zł

Produkt niedostępny

Opis
"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" to zupełnie nowe wydanie kultowej pozycji, w której liczni autorzy - specjaliści w swojej dziedzinie - przybliżają trendy w marketingu internetowym.

Jeśli marketing internetowy to coś, co interesuje Cię od dawna i stanowi istotny aspekt Twojej pracy, poniższa książka jest właśnie dla Ciebie! Sięgnij po "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" i uzupełnił swoją wiedzę w tej dziedzinie.

Czytelnik dowie się wszystkiego na temat e-marketingu dzięki zebranym w jednym miejscu spisanym doświadczeniom autorów, doskonałych praktyków branży interaktywnej. Najnowsze wydanie przedstawia współczesne trendy w dziedzinie, ukazując przy tym znacznie szerszy kontekst. Wyjaśnione zostają takie zagadnienia jak siła i potencjał marki, budowa platformy e-commerce czy kierunek, do jakiego zmierzają social media. Czy w dzisiejszych czasach rzeczywiście trzeba za wszelką cenę dbać o klienta w sieci? Jak zbudować renomę oraz wypracować przewagę nad innymi, wykorzystując przy tym najnowsze technologie? Na te i inne pytania odpowie książka autorstwa Jarosława Królewskiego i Pawła Sali.

"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" to niezwykłe kompendium wiedzy, które z pewnością przyda się każdej osobie pracującej w marketingu internetowym lub stawiającej pierwsze kroki w podobnej tematyce. Najbardziej kompetentna pozycja na rynku - teraz w zupełnie nowym, atrakcyjnym i uaktualnionym wydaniu!
Warto zwrócić uwagę na...
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...
dodaj do schowka Do koszyka 65,55 zł
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami...
dodaj do schowka Do koszyka 109,00 zł
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...
dodaj do schowka Do koszyka 109,00 zł
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz...
dodaj do schowka Do koszyka 69,00 zł
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który...
dodaj do schowka Do koszyka 78,99 zł
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na...
dodaj do schowka Do koszyka 69,00 zł

Recenzje

  1. Super Recenzent
    Ocena: 4/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
    1 z 2 osób uznało recenzję za przydatną

    Ta obszerna publikacja pozwala czytelnikowi na zapoznanie się z doświadczeniami osób z branży interaktywnej. Ma ON szansę zapoznać się z nowoczesnymi trendami stosowanymi w marketingu internetowym. Dowiedzieć się można z niej tego, że zmiany zachodzące w Internecie następują

    w tempie ekspresowym i nie zawsze udaje nam się w pełni je zrozumieć i pojąć. Dobry pracownik marketingu podąża za trendami, uwielbia nowoczesne technologie. Wyróżnia go kreatywność, żywiołowość, jest ON osobą z pomysłami, nie boi się nowych rozwiązań i nowoczesnych technologii. Autorzy tej książki przekonują czytelnika, że marketing internetowy to obecnie jedna

    z najskuteczniejszych form promocji.

    E-MARKETING powstał przy współpracy ponad trzydziestu osób, które na co dzień pracują w mediach internetowych, e-biznesie i w branży technologicznej, dlatego śmiało można powiedzieć, że publikacja ta została napisana przez osoby kompetentne, doświadczone i pełne profesjonalizmu. Całość podzielona została na kilka części, w których poruszono najbardziej istotne zagadnienia.

    Obecnie marketer to osoba, która każdego dnia podejmuje nowe wyzwania, korzysta z nowoczesnych narzędzi i technologii, rozwija się i szuka inspiracji we wszystkich możliwych dziedzinach życia.

    W pierwszym rozdziale została poruszona problematyka marki. Jego autor pokazuje nam, jak ważne są mocne strony danej marki, opowiada o markach, do których ludzie się już przekonali, analizuje czynniki, jakie mają wpływ na popularność, sympatię i szacunek do danej firmy czy produktu. W kolejnym rozdziale przybliżone zostało czytelnikowi pojęcie marketingu 3.0. W trzecim poznać można rynek internetowy w Polsce i na świecie. Znajdziemy tu odpowiedź na pytanie, kim są użytkownicy Internetu i jak z niego korzystają? Poruszona tu zostanie także tematyka portali społecznościowych i stron www, poczty online i wyszukiwarek internetowych. Rozdział czwarty przybliży nam pojęcie wpływu Internetu na gospodarkę, a w kolejnym dowiemy się całkiem sporo na temat social mediów. Właśnie w tym dziale zapoznać się możemy z pojęciem blogów.

    „Blogi pozwalają na mniej formalną komunikację z otoczeniem, stanowiąc rozszerzenie obecności marki w sieci. Docierają do osób, które oczekują większej ilości informacji o produkcie lub z różnych powodów są bardziej zainteresowane działalnością firmy. Blog pozwala przedstawić świat marki z perspektywy wewnętrznej, co daje firmie szansę na prezentację bardziej złożonych argumentów komunikacyjnych.” [1]

    Mnie najbardziej zainteresował rozdział dotyczący copywritingu i to na nim skupiłam się przede wszystkim.

    Czytelne wykresy i dogłębna analiza poruszanych tu tematów to niebywałe atuty tej publikacji. Będę z niej korzystać jeszcze wielokrotnie, ponieważ zasób informacji jest ogromny. Warto czerpać wiedzę i korzystać z doświadczenia osób, które znają się na tym, czym się zajmują. Książka wydana została w solidnej, twardej oprawie. Polecam zdecydowanie.

    [1] Praca zbiorowa "E-MARKETING" PWN 2016, s. 91

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Bestsellery - Książki i podręczniki akademickie

Wybrane bestsellery
Gimnazjum Grega szoruje o dno. Wyniki ogólnokrajowego testu to porażka, maskotką drużyny koszykarskiej zostaje wesoły sedes Chlapek, a szkoła zmienia nazwę na ŚMIERDŹ ROBALOM (nie, nie chcecie wiedzieć). Ech, życie ucznia jest takie ciężkie… Czy nie byłoby lepiej, gdyby na zajęcia chodziły same...
dodaj do schowka Do koszyka 22,90 zł
Powieść z bestsellerowego cyklu Magiczne Drzewo Niesamowite przygody, niebezpieczeństwa i magia… Most ze światła i wielka fala tsunami. Latający dom, olbrzymi lew i sto wyczarowanych psów! Fantastyczna opowieść o dzieciach, które znalazły krzesło spełniające życzenia. Te dobre i te złe… Powieść...
dodaj do schowka Do koszyka 27,99 zł
Prosta metoda, jak skutecznie rzucić palenie Allena Carra to książka, która skutecznie pomaga w rozstaniu się z nałogiem nikotynowym bez bólu, żalu i poczucia straty usuwa psychiczną potrzebę palenia.   Publikacja prezentuje wyjątkowo prosty sposób skończenia z nałogiem, który wymaga jedynie...
dodaj do schowka Do koszyka 27,48 zł
IV tom cyklu „Kroniki Diuny” Doskonały towar… Wręcz uderzający do głowy. - „Los Angeles Times” Pokonawszy Alię i podporządkowawszy sobie ród Corrinów, Leto II objął rządy w Imperium i wprowadził je na swój Złoty Szlak. Trzy i pół tysiąca lat narzuconego spokoju zmieniło niewiele. Bene Gesserit,...
dodaj do schowka Do koszyka 57,85 zł
Najnowsza powieść bestsellerowej autorki – Joanny Jax! Pod koniec lat czterdziestych dochodzi w Berlinie do serii tajemniczych morderstw. Pozornie ofiary nic nie łączy, jednak oficer prowadzący śledztwo odkrywa, że każda z tych osób przebywała w czasie wojny na terenie Afryki Północnej. Brak...
dodaj do schowka Do koszyka 27,46 zł
Piąty tom serii "Hellish"! Tę historię można czytać, nie znając poprzednich tomów. Pierwszy tom dylogii „Agony”, historii najmłodszego z braci Scott. „A kiedy twoja dusza zostanie pożarta, pamiętaj, że cię przed tym ostrzegałem”. Aiden Scott wraz z rodzeństwem odziedziczył wielki spadek, w tym...
dodaj do schowka Do koszyka 32,09 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula