- Tytuł: Zajęcia rewalidacyjne 4-6 Zeszyt ćwiczeń
- Autor: Jolanta Pańczyk
- Wydawnictwo Helion Edukacja
- Rok wydania: 2014
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 64
- Format: 16.5x23.5cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788324687534
- Język: polski
- Podtytuł: Szkoła podstawowa
- ISBN: 9788324687534
"Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń do klas 4-6 szkoły podstawowej" to zbiór kolorowych zadań rozwijających umiejętności językowe, matematyczne, grafomotoryczne i zawierający dawki wiedzy ogólnej w krótkich, atrakcyjnych dla ucznia poleceniach. Ćwiczenia o charakterze zabawowym przeplatają się z tymi nieco bardziej poważnymi, co odpowiada poziomowi rozwoju uczniów klas 4-6, dla których nauka powinna być przepleciona zabawą i odbywać się częściowo poprzez zabawę. Pozwala to również nauczycielowi na dobór poszczególnych zadań wedle potrzeb i możliwości danego ucznia w procesie indywidualizacji kształcenia.
Zeszyt będzie dużym ułatwieniem dla nauczyciela, stanowiąc gotowy zbiór zadań usprawniających podstawowe szkolne umiejętności i wspomagających rozwój dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przejrzysta, kolorowa szata graficzna ma szczególne znaczenie dla tych uczniów, którzy potrzebują zachęty do nauki, a forma ćwiczeń pokazuje, że nauka nie musi być nudna i żmudna, za to może być przyjemna.
Sprawdź Q&A
1. Zdobądź wykaz podręczników w szkole.
2. Zwróć uwagę na zgodność tytułu, autorów, wydawnictwa.
3. Sprawdź, czy wymienione powyżej informacje znajdują się na stronie kupowanego produktu.
Recenzje
-
Recenzenckie Mistrzostwo ŚwiataOcena: 5/5Dodana przez Recenzuje Ł. w dniu 2021-09-17Opinia użytkownika sklepuRecenzja dotyczy produktu typu: podręcznik
0 z 0 osób uznało recenzję za przydatnąDobrze, że ten podręcznik powstał. Moja córka ma naprawdę poważne kłopoty z koordynacją wzrokowo-ruchową i logicznym myśleniem. Postanowiłam coś na to zaradzić, bo mocno utrudniało jej to życie. Nauczyciel zaproponował jej zajęcia rewalidacyjne. Problem nie rozwiązał się z dnia na dzień, ale nastąpiła pewna poprawa, raczej zauważalna. Córka bardzo lubi chodzić na te zajęcia, choć zabierają jej kilka godzin, które mogłyby być czasem wolnym. Mówi, że poprawianie różnic w rozwoju jest dla niej zabawą. Uważam, że to bardzo ważne, ponieważ niechęć do takich zajęć mogłaby potencjalnie ograniczyć zakładane efekty.